تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

خیال خام / خیلی هم خام

1393/7/5 7:51
نویسنده : مامان شادی
958 بازدید
اشتراک گذاری

مادر دوتا بچه که یکی اش دوسال و سه ماهشه چرا این قدر می تونه

خام و ساده لوح باشه که وقتی میخوان  چهارنفره برن سفر،

فکر کنه داره می ره استراحت؟!

 

نه...واقعا چرا؟!!!

پ ن: زیر ابروی رایان 2 تا بخیه خورده

پ ن 2: به زودی در این مکان عکسی با سر باند پیچی شده نصب می شود.

پسندها (12)

نظرات (11)

مامان آیسو وآیسا
5 مهر 93 7:58
وای شادی جون چقدر بد ایسا هم هفته قبل خورده زمین کل صورتش زخمی شد وداغون
چیکچی
5 مهر 93 8:51
خدا بد نده. امیدوارم خیلی شدید نبوده باشه قضیه
مهربوون
5 مهر 93 11:14
ایشالا زود خوب میشه بچه هستن دیگه...ایشالا سفرهای بعدی عالی باشه براتون
ساناز
5 مهر 93 12:23
واي من خدا بد نده شادي جون ..الان در چه وضعه خوبه (
مامان فرخنده
6 مهر 93 15:01
خدا بد نده شادی جون نگران شدم چه اتفاقی افتاده الان الش خوبه
❀مامان علی خوشتیپ❀
8 مهر 93 8:32
سلام عزیزم الهی بمیرم چی شده؟الان بهتره رایان جونی؟
شادی
8 مهر 93 8:46
آخیییییییی. ایشالا مشکل خاصی نباشه. ولی واقعا مادرها کی می تونن برن مرخصی؟؟؟ ............................. ممنون از لطفت عزیزم. دانشگاه امیر کبیر واحد ماهشهر هستم. که با اهواز یک ساعت فاصله داره. آوینا هم مهد کودکی شده. چون اینجا کسی رو نداشتیم که ازش نگه داری کنه. ولی در مجموع از شرایطش راضی هستم. بازم بیا پیشمون گلی خانم.
مهسا مامان نویان
8 مهر 93 10:47
وااااای عزیزم چی شده؟ شادی جون امیدوارم پسری شیطون بلا زود خوب بشه دلم براتون تنگ شده بیا یه عکس از خودت و بچه ها بزار
بیتا
10 مهر 93 17:24
با اجازه لینکت کردم تا حسابی فیض ببریم
زهرا مامان ایلیا جون
22 مهر 93 22:25
عزیز دلم چه به روز خودت اوردی مگه بیشتر مواظب خودت باش
دختربهاری
24 مهر 93 13:49
الهی بمیرم چرا؟واسه چی؟ زود زود خوب میشه