تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 25 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

ورزش /تخم کفتر/عینک

1393/9/8 12:10
نویسنده : مامان شادی
970 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه ورزش میکنم / توی خونه/ رایان هم همراهیم میکنه / یه اهنگ شاد /

دستگاه ورزشی و رایانی که به جای من به نفس نفس می افته /

خستگی بعد از ورزش لذت بخش ترین خستگیه /

تازه کشفش کردم/ حس خوبیه

13.gif

مدتیه رایان یاد گرفته با موبایلم ور میره زیرو بمشو بهتر از من بلده/

با دستگاه ایکس باکس خودش بازی میکنه و روشن میکنه

و کارتون میزاره و خلاصه کارهایی که من بلد نیستم رو به خوبی انجام میده

فقط....هنوز حرف نمی زنه ..حرفها ی رو تکرار میکنه ...با زبون خودش ...

دامنه لغت بالا نیست ولی همه چی رو با اشاره بهم میفهمونه

تخم کفتر از همسایه مادر شوهرم به دستم رسید افاقه نکرده/

نمی خوام نگران باشم چون تینا هم

خیلی دیر به حرف اومد ولی در این سن وضعش از رایان بهتر بود

هر وقت فرصت گیرم میاد و یه افتاب میبینم می برمش پارک و وقتی

بر میگردیم یه حموم و یه ناهار و یه خواب طولانی

 

 و اما دخترم ..

 

20.gif

 

 

چشمهای خوشگلش رو قاب گرفتیم گذاشتیم پشت ویترین 

اعصابم خورده نه برای عینکی شدنش/ برای اینکه اردیبهشت ماه از طرف

مدرسه مربی بهداشت بهم گفت چشمهاش ضعیفه و من

بلافاصله از بهترین چشم پزشک و فوق تخصص جراحی چشم با بدبختی

نوبت گرفتم و با پدرش رفت دکتر و ساعتها معطل شدن و در نهایت گفتن

چشمهاش سالمه و من توی همین وبلاگ خبرش رو

نوشتم غافل از اینکه جناب دکتر معروف وقتش رو برای تعیین نمره چشم

یه بچه نزاشته و معاینه رو سپرده به پرستاری که فقط دوره دیده

 و هیچ  تخصص خاصی نداره / امسال دوباره معلمش برام

نامه نوشت که تینا خوب تخته رو نمی بینه بلافاصله با پدرش رفت

یه اپتومتریست که در بهترین عینک فروشی رشت کار میکنه و کارش خیلی

خوبه نتیجه اینکه باید عینک بزنه ...

عینکش فردا اماده است / خودش خوشحاله / مامانش غصه دار 

 

 

پ ن 1: زیاد اعتقادی به تخم کفتر ندارم ولی تجربیات مشابه اگر دارید

با کمال میل استقبال می کنم

پ ن 2: هرگز به پزشکی که وجدان کاری رو زیر پا میزاره صرفا به

دلیل مشهور بودنش اعتماد نکنین

پسندها (9)

نظرات (13)

مهسا مامان نویان
8 آذر 93 15:20
سلام شادی جونم دلم بسیار براتون تنگ شده بود قربون رایانی برم نگران نباش بعضی بچه ها اینطورین باهاش زیاد حرف بزن تا 3 سالگی بلبل میشه منم تو خونه سخت ورزش میکنم و تردمیل میزنم ولی راستشو بخوای بیکاری دیگه کلافم کرد مدیر عاملمون قول داده تو یه شعبه نزدیک خونه کارم درست کنه و من منتظرم تو شعبه دیگه ساعت کاریش کم عزیزم تینا جونم نگران نباش اگه عینکش دایم بزن خوب میشه خوب شد معلمش فهمید بچه بیشتر از این ازیت نشد جوجه های خوشگلت ببوس عکسای جدیدشونم بزار دلمون تنگ شد
مامانی فاطمه
8 آذر 93 15:27
سلام شادی جون . ماشااله خودت خانمی ولی به من میگفتن کتاب خوندن وقصه گفتن وشعر خوندن توی زبان بازکردنه بچه خیلی موثره. پس خانم ورزشکار شدن مبارکه عزیزم.برای تینا جونم ناراحت شدم . ایشااله که بلا از هردوشون دور باشه عزیزم . دقیقا با جمله آخرت موافقم
مامان آیسو وآیسا
8 آذر 93 20:57
مامان سهند و سپهر
9 آذر 93 8:10
خصوصی عزیزم
شادی
10 آذر 93 16:42
سلام عزیزم. بابت عینکی شدن تینا جون منم غصه دار شدم. ولی مطمئن هستم بچه ها از این اتفاق اونقدر که ما ناراحت میشیم، اذیت نمیشن. به قول خودت، اون خوشحاله. امروزه هم با پیشرفت تکنولوژی و عمل های مختلف لیزیک و لازیک و... همه چی قابل درمان و بر طرف شدنه. خدا رو شکر که مشکلات جدی تری برای بچه هامون نیست. برای رایان جون ، خودم که تجربه ای ندارم ولی خیلی از بچه های اطرافمون رو دیدم که دیر به حرف اومدن یا خیلی نامفهوم حرف میزنن. با یک روانشناس مشورت کن و فکر کنم گفتار درمانی هم شاید مفید باشه. ورزش خیلی عالیه . ولی اگه بتونی باشگاه بری خیلی عالی تره. منم تردمیل تو خونه داشتم ولی اصلا نتونستم خیلی ازش استفاده کنم. در نهایت فروختیمش. مواظب خودت و فرشته ها باش.
مامان و باباي هيرادجون
10 آذر 93 19:44
سلام عزیزم خیلی خودت رو نگران نکن امتحان تخم کفتر ضرر نداره ولی مطمئن باش یه روزی مثل بلبل حرف میزنه
مامان فرخنده
1 دی 93 19:41
شادی جونم در مورد حرف نزدن رایان زیاد نگران نباش پسرها اصولا دیر زبون باز میکنند در مورد عینکی شدن تینا زیاد غصه نخور یه مدت میزنه به امید خدا خوب خوب میشه
مامان امیر
17 دی 93 21:41
سلام عزيزم منم به تخم كفتر اعتقاد نداشتم ولي به پسرم دوتا دادم اونم درمهماني به اصرار بقيه... هم زود به حرف اومد هم الان نميشه جلودارش شد...
تاپ بیسکوییت
5 بهمن 93 11:11
بیسکوییت چاپی ساده و شیک و ارزان فقط 850 تومان
مامان مهراد
7 بهمن 93 14:07
سلام. پسر من هم دقیقاً هم سن و سال رایان جونه.... تو دو سالگی فکر میکرم دیر به حرف میاد و کم حرف میزنه.... تخم کبوتر هم بهش دادم... ولی بعدها دکترش گفت که باید ممراقب آنفولانزای پرندگان و کلا بیماری های پرندگان باشین و ریسک داره. بهش تخم بلدرچین زیاد دادم. همچنینی علاوه بر آفتاب گرفتن که خودتون هم نوشتین یه شربت امگا تری مولر هم بهش داد.... الان مثل بلبل حرف میزنه.... در هرصورت نگران نباش دیر یا زود به حرف میاد..
زهرا مامان ایلیا جون
13 بهمن 93 17:29
خصوصی
مادر بزرگ
6 فروردین 94 17:30
یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید / با هر چه وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد تولدت مبارک
مامانيماماني
19 آذر 97 11:59
پسرتون چند سالشه؟ اشکال نداره بعضی از بچهذها دیر به حرف میان.البته مادره و هزار نگرانی.بچه های الان زیاد با گوشی و تلویزیون کار میکنن چشاشون ضعیف میشه.