تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

یه صبحونه مقوی

1392/5/21 19:50
نویسنده : مامان شادی
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم خیلی بد غذاست ...حتی واسه اون دسته از غذاهایی که میگه مثلا دوست داره باید به زور بهش غذا داد

صبجونه یکی از غذاهایی هست که خیلی مهمه ...مخصوص واسه بچه هایی که مدرسه میرن

امروز یه چیزی به ذهنم رسید که برای  صبحونه درست کنم که هم راحته و هم خیلی مقوی..و هم اینکه

بچه های بد غذا رو میشه باهاش گول زد

موادی که لازم داریم

نون تست

کره

پنیرخامه ای

مغزگردوی اسیاب شده

پودر پسته

کنجد


کره رو روی یه طرف نون تست مالیدم و پنیر رو روی طرف دیگه و روشون رو کنجد و پودر پسته و مغز گردو

ریختم ...بعد نونها رو روی هم گذاشتم و با یه فشار کوچیک به هم چسبوندم و گذاشتم توی ساندویچ

ساز یه مدت کوتاه بمونه تا فقط کره و پنیر آب بشن و نونها به هم بچسبه..اگه مثل من یه بچه کوچیک

دارین که هنوز دندونهای آسیاب در نیاورده بهتره زیاد نزارین بمونه که برشته بشه

 

نوش جون...هم پسرم و هم دخترم دوست داشتن و حالا شده یکی از غذاهای مورد علاقه دخترم

یه لیوان شیر هم بعد از این صبحونه مقوی تکمیلش میکنه

 

 

به جای این مغزهایی که من ریختم شما از هر مغز دیگه ای میتونین استفاده کنین


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شادی
21 مرداد 92 23:45
کاش منم از اینها می تونستم به آوینا بدم.
نوش جون تینا و رایان.


شادی جون با مشورت پزشک از مقدار کم شروع کن جون میدونم حساسیت ها از یه سنی به بعد برطرف میشه
زهره(مامان فاطمه)
22 مرداد 92 13:01
نوش جونشون .
مامانی دخملم که هیچی خودمم هوس کردم


شما هم درست کن نوش جون
شادی
22 مرداد 92 16:49
ممنون گلم.
آوینا هم تحت نظر پزشک هستش. و فعلا از گروه لبنیات فقط می تونه ماست بخوره.


ایشالا به زودی برطرف میشه عزیزم
متین مامی ایلیا
23 مرداد 92 22:07
عجب چیزه باحالی خوشم اومد، ایلیا صبحونه دوست نداره ولی تو ساندویچ دوست داره، فردا میخوام براش درست کنم

فقط من پودر پسته پیدا نکردم خلال پسته خریدم و خودم باید بکوبمش

جالبه که چند جا رفتم واسه پودر پسته همه با تعجب بهم نگاه میکردن و میگفتن منظورتون خلال پسته ست

ایشالا بخوره خوشش بیاد...نوش جونش