تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

نیمرو کنجدی

1392/6/7 22:48
نویسنده : مامان شادی
660 بازدید
اشتراک گذاری

اگه نمیگید شادی دیگه شورش رو در آوردی باید عرض کنم من تازگیها توی نیمرو هم کنجد میریزم نیشخند

نیمرو

مواد لازم:

تخم مرغ

کره یا روغن

کنجد 

شوید

نیرو که همه بلدن دیگه بهش شوید و کنجد و کمی نمک میزنم و سه سوته حاضره...به همین سادگی...به

همین خوشمزگی...به رایان به عنوان عصرونه با برنج شل میدم...به تینا به عنوان صبحونه با نون و شیر

 

 

پ ن : خواص کنجد رو اینجا  بخونید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارساجونی
8 شهریور 92 11:58
به به خیلی خوشمزست منم بیشتر وقتا همینظوری درست میکنم البته محمد پارسا کنجد خالی رو هم خیلی دوست داره اگه میخواین مفیدتر باشه وقتی میخواین بریزین تو غذا نیمکوبش کنین بهتره !فک کنم شمام همینکار و کردین
.
.
.
.
اینام برای تینا جون ورایان جون


جدا؟نمیدونستم نیمکوب مفیدتره...پس اینکارو میکنم
راحله
11 شهریور 92 11:19
به به آخ جوووون هوس کردماااااااااا برم درست کنم
(زهره)مامان فاطمه
12 شهریور 92 13:53
ساعت نزدیک 2 ظهر بنده گشنه نشستم سر کار حالا بادیدن این تخم مرغ لذیذ چه کنم