تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

یه صبحونه کامل واسه پسرم رایان

1391/12/11 12:35
نویسنده : مامان شادی
312 بازدید
اشتراک گذاری
امروز واسه پسرم یه غذای من درآوردی دیگه واسه صبحونه درست کردم..دوست داشت ولی این غذا به دلیل اینکه مواد مغذی زیادی داره کمی سنگین است پسر من هم به نسبت همیشه کمترخورد

یه صبحونه کامل:
موادلازم:
خرما نصف یک عدد بدون پوست
نان تست نصف یک ورقه
کره 1ق مرباخوری
سرلاک برنج 1 ق مرباخوری
سرلاک گندم/موز 1ق غذاخوری
آب جوش یا شیرخشک یا شیرپاستوریزه به میزان لازم
همه مواد رو با هم مخلوط میکنیم تا به غلظت فرنی برسه..بعد میدیم نی نی گلمون نوش جون کنه
نکته2:من از آب استفاده کردم چون سرلاک موز و خرما سنگین هستش و من برای پسر 9 ماهه ام (پایان 8 ماه) تازه سرلاک موز شروع کردم..نمیخواستم خیلی سنگین بشه غذا

نکته 2:اگه نی نی گلی شما مثل پسر من گاهی یبوستی میشه به جای خرما از گلابی رنده شده استفاده کنید
نکته 3: بعد از دادن این غذا به نی نی به میزانی که خودش میخوره آب بدین حتما
نکته 4:مثل همیشه بازم تاکید میکنم اینا فقط یه ایده است شما بسته به ذایقه نی نی و سنش و توصیه های پزشکش این مواد رو میتونید تغییر بدید
نکته 5:شیرپاستوریزه برای زیر 1 سال استفاده نمیشه ولی من برای درست کردن فرنی استفاده میکنم منتها قبلش حتما شیر رو خوب بجوشونید با این کار از حساسیت احتمالی ایجاد شده برای کودک جلوگیری میشه ...بعد از درست کردن غذا با شیر به مدفوع نی نی دقت کنید اگه توش رگه های خونی دیدید یعنی نی نی شما به شیر حساسیت داره ونباید مصرف کنه

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)