تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

استامبولی ِنی نی بیمار !

1392/8/20 16:43
نویسنده : مامان شادی
293 بازدید
اشتراک گذاری

برای ناهار پسر مریضم استامبولی مخصوص شلغم دار براش پختم ..شاید افاقه ای کنه و این

ویروسهای لعنتی بساطشونو جمع کنن و برن..دیگه سوپشو نمیخوره..الان 2 روزه سوپ

ندادم..دیروز مرغ خورد و امروزم این رو براش درست کردم ..اینو با آب مرغ درست کردم و شلغم و

گوشت و پیاز و قارچ و گوجه فرنگی همه مواد رو رنده کردم و ریختم توی برنجش با آب تا بپزه .برنج

رایان رو همیشه شل درست میکنم..میتونیم توش کمی سیب زمینی هم بریزیم ولی شنیدم

سیب زمینی پخته بعد 12 ساعت خاصیتشو از دست میده ..من برای 2 وعده درست کردم (بدون

سیب زمینی).لوبیا سبز نداشتم وگرنه خوب میشد توش.

 

 

 

 

سر آشپز نوشت:مرغ رو که می پزید کمی بیشتر توش آب بریزید و آبش رو توی فریزر برای سوپها

و غذای بچه نگه دارید ..من معمولا توی ظرفهای مشبک جا یخی میریزم و هر بار بسته به نیاز 3

یا 4 تاشو از قالب در میارم برای غذاهای رایان. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

امیرحسین و مامانش
20 آبان 92 14:46
سلام عزیزم چندباری بوبتون اومدم و مطالب روزانتونو خوندم این غذا رو هم سعی میکنم برای پسرم بپزم انشاله که دوست داشته باشه رایان جون هم به امید خدا و به تقدس این روزای عزیز انشاله زود حالش خوب بشه
مامان شادی
پاسخ
خوش اومدید عزیزم ایشالا نوش جونش
مهسا مامان نورا
20 آبان 92 15:03
ای جانم شادی ، دستت دردنکنه عزیزم خسته نباشی امیدوارم رایان من هرچه زودتر خوب شه
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم
مامان پارساجونی
20 آبان 92 15:23
نوش جونت رایان جونم ایشالله زود خوب شی عزیزدلم
مامان شادی
پاسخ
ممنون خاله جون
الناز مامان طاها
20 آبان 92 16:00
نوش جونت گلم،شادي جون شلغم غذا رو بد طعم نميكنه
مامان شادی
پاسخ
یه کوچولو ریختم و رنده شده بود زیاد بریزی آره میشه من نصف یه شلغم ریختم
مامان آیسو وآیسا
20 آبان 92 19:17
افرین شادی عزیز رایان جووونم بهتر نشد عزیزممیبوسم فرشته های ناززززززززتو هزار تا
مامان شادی
پاسخ
فعلا که ابریزش بینی شدید داره ..داروها انگار بی تاثیر هستن
مامان پارساجونی
20 آبان 92 23:14
چه بامزه اسم وبلاگتو کاملا تغییر دادی اسم خوشگلی انتخاب کردی عزیزم اسم قبلیت مشابهینش زیاد شده بود خوب کاری کردی گلمولی فک کنم یه طوری اطلاع رسانی کنی بد نباشه
مامان شادی
پاسخ
آره دقیقا دیدم زیاد شده عوضش کردم، چطور اطلاع رسانی کنم؟دوستانم که لطف دارن میان پیشم، بقیه هم مهم نیست
الناز مامان طاها
21 آبان 92 0:32
مباااااااااركه اسم جديد وبلاگ،چه شيك و با كلاسسرفه،سرفه،سررررررررررررررفه
مامان شادی
پاسخ
ای وای الناز هنوز خوب نشدی؟
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 9:13
سلام عزیزم به به چه غذای خوبی براش درست کردی ایشالا خورده باشه و زودی خوب بشه عزیز دلم توی بینیش قطره بینی میریزی مامانی؟ بازم آبریزشش زیاده ؟ ای بابا چقدر اذیت داره میشه امیدوارم امروز دیگه خوب شده باشه. عزیزم من کجا کدبانو کجا . اصلا زمانشو ندارم که. ولی آشپپزی رو واقعا خیلی دوست دارم . شاید این علاقه باعث شده یک کمی یه چیزایی بتونم درست کنم. بهرحال هرکاری کنم به پای شما که نمی رسم. برای پرسش و پاسخ عزیزم روی هر سوالی که کلیک کنی میری داخلش و اونجا متن کامل سوال و پاسخهای دیگران و میتونی ببینی و در ضمن یه قسمت داره به اسم پاسخ جدید که میتونی پاسخ خودت رو بنویسی و ثبت کنی. قابلیت ویرایش و حذف هم داره.خوشحال میشم بیای اون قسمت و همهخ از تجربیات مفید شما بهره مند میشن. راستی شما با مامان علی خوش تیپ آشنا نیستید ؟ به نظر من خیلی شبیه هم هستید دوست داشتم آشنا بشید با هم. البته اگر خودتون دوست داشته باشین.
مامان شادی
پاسخ
بله عزیزم قطره میریزم ..امروز گوش شیطون کر انگاری بهتره..ابریزشش خیلی بهتر شده ..ممنون از احوال پرسی..در مورد بقیه قسمتهای کامنتت اومدم پیشت نظر دادم عزیزم
مامان الینا
21 آبان 92 9:15
وای خیلی ناراحت شدم الینا هم دو هفته ای هست سرما خورده و خوب نمیشه طبق معمول که از شما چیزای مفید یاد میگیرم تصمیم گرفتم امروز براش این غذا رو درست کنم
مامان شادی
پاسخ
رایا دوست داشت و خورد ایشالا الینا گلی هم خوشش بیاد
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 9:15
برای ادویه هم خوشحال میشم ببینم چی میزنی به مرغ. من هم یه مدل ادویه مرغ یه مدل هم گوشت مامانم و خواهرم از اونور آب برام فرستادن که خیلی خوشمزست به جوجه کباب هم میزنمش. خیلی عالی و متفاوت میشه عزیزم.
مامان شادی
پاسخ
ادویه مرغ من هم اونور آبیه عزیزم خخخخخ
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 9:57
آدرسشون اینه http://alijoon.niniweblog.com/ الان به ایشون هم آدرس شما رو دادم. مامانم ایرانه عزیزم . ولی گاهی چند ماهی رو میره اونجا پیش خواهرم . همون موقع هم برام اینو فرستاده بودند. خواهرم کاناداست. حالا عکس این ادویه هه رو میگیرم میذارم توی سایت که ببینی .
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
25 آبان 92 8:57