تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

سیرابیج یا سیرواویج !

1392/9/16 12:16
نویسنده : مامان شادی
27,712 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازم یه غذای شمالی دیگه ..اگه برگ سیر دارین بسم الله!  در ادامه مطلب با من باشید.

برگ سیر رو بعد از شستن، به اندازه حدود نیم سانت خرد می کنیم و توی روغن با کمی نمک سرخ می

کنیم. (ما معمولا فریزری داریم)

بعد هم توی یه کاسه دو تا تخم مرغ رو بشکونیدو با چنگال بزنید و نمک و زرچوبه و فلفل بهش اضافه کنید

و روی برگ سیر سرخ شده بریزید در تابه رو بزارید تا تخم مرغ بسته بشه.

همین...ساده، سریع ...خوشمزه...می تونین کمی پنیر هم روی تخم مرغ بریزین...اونم خوشمزه ش می

کنه...سیرابیج رو  با نون و ماست هم میخورن ولی من با برنج دوست دارم

                                  129.gif

پ ن 1: دستپخت مادرشوهرم در انزلی..عکس از من ..با موبایل در حین خوردن گرفتم ..بی

کیفیتیعکس رو ببخشید.

پ ن 2: در مورد برگ سیر توضیحات بیشتر رو توی پست سیرقلیه نوشتم با عکس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیسو وآیسا
16 آذر 92 12:28
میگم این شادی جووون امروز پست چرا بروز نیست...دوباره داره از خودش هنر در وکنه.... به نظر خوشمزه میاد ولی ما ممنوع السییییییییرییییییم نوش جون دوستم وفرشته هاش...هی ساعت دوازده از این غذا خوشمزه ها بزار من هم
مامان شادی
پاسخ
این پست رو 15 دقیقه پیش گذاشتم هی میرم ادیت میکنم ساعت رو هم تغییر میده همین الان اون شکلک رو تو ادامه مطلب وارد کردم...قبلش هم رفتم توضیحات پ ن رو نوشتم...زمان رو عوض میکنه..
الناز مامان طاها
16 آذر 92 13:00
ما كه برگ سير نداريم ولي اومديم ادامه مطلب اب دهان خويش را فرو برده و در حسرت مانديم
مامان شادی
پاسخ
با اسفناج هم میشه درست کرد عزیزم
مامان پارساجونی
16 آذر 92 13:07
منم میخوام ولی اینجا که اصلا برگ سیر نیست بجاش با اسفناج درس میکنم شکلش همینطوری میشه ما دقیق همین دستور رو با اسفناج درست مکنیم
مامان شادی
پاسخ
دقیقا شکل و قیافه اش هم شبیه همونه
مامان سهند و سپهر
16 آذر 92 13:54
خوش به حال سیر داران عزیز
مامان شادی
پاسخ
با اسفناج هم میشه درست کرد عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
16 آذر 92 14:23
باریکلا مادرشوهر
رها
16 آذر 92 20:14
آخ آخ شادی جون چرا این کار و میکنی من عاشق این جور غذاهام - اسفناج و این برگ سیر با تخم مرغ وااااااای نوش جونتون ، گوشت و ویتامین شه تنتون
مامان شادی
پاسخ
خیلی ساده است گلم تو هم درست کن
مامان علی خوشتیپ
21 آذر 92 22:14
ممنونم عزیزم بابت نظرات زیبات این غذا رو میشه با عکس مراحل برام بذاری
مامان شادی
پاسخ
چشم عزیزم این سری که درست کردم حتما