تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

شامی کوکو!

1392/9/16 19:15
نویسنده : مامان شادی
326 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه فکر کنم بهتره کم کم تغییر کاربردی بدم وبلاگم رو و بکنمش وبلاگ آشپزی خخخخخ

نمی دونم این شامی شمالی هست یا نه ..اما باری به هر جهت من به دلیل اینکه جناب همسر و

تینا کلا با سبزی ساز مخالف میزنن اینو کشف کردم که هر دو میخورن و نق نمی زنن.

 

 

 

خیلی راحت و خوش خوراکه و من معمولا بیشتر درست می کنم و برای تغذیه روز بعد تینا بهش

میدم به عنوان ساندویچ با خودش ببره مدرسه..ادامه مطلب منو همراهی کنید.

مواد مورد نیاز:

سبزی کوکو سبزی

سیب زمینی

پیاز 

گوشت چرخ کرده (من امروز نریختم)

تخم مرغ

نمک و فلفل و ادویه و زردچوبه 

سیب زمینی و پیاز رو رنده می کنیم و سبزی کوکو  و گوشت رو بهش اضافه می کنیم ..بعد تخم

مرغها رو میشکنیم داخلش و نمک و فلفل و ادویه میزنیم و مثل کتلت سرخ میکنیم.

قبلترها که مخلوط کن و این چیزها نبود مادریزرگهای ما سبزی رو توی تخته گوشت ساطوری

میکرد ن  کمی که سبزی ریز میشد سیب زمینی و پیاز رو هم بهش اضافه میکردن و به همراه

سبزی ساطوریمیکردن..اگر از گوشت تیکه ای استفاده میکردن گوشت رو هم به همراهشون

ساظور میزدن..نمی دونم این ساطوری کردن چه سری توشه که طعمش زمین تا آسمون عوض

میشه..اما خوب من دیگه ساطور و تخته ندارم..اکتفا می کنم به همین رنده و سبزی خرد کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
16 آذر 92 21:34
هی وای من شاددددددددددددددددددددددی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونممنم خونه مامانم بودم برام لوبیا پلو پخته بود خوشمزه در حد تیم ملی.... شما هم مثل مامانم...مامانی یعنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون عزیزم. نه بابا تعریف دست و کمالات ترکها که زبانزد خاص و عامه هنوز مونده انگشت کوچکه مامانتون بشیم
مامان پارساجونی
16 آذر 92 23:22
خصوصی گلم
الناز مامان طاها
17 آذر 92 1:12
شادي جونم حالم خيلي گرفتست،شايد من زيادي حساسم،نميدونم،همينطور اشك از چشمهام مياد،دلم پيش اوا و الميراست،دكتر نظرش رو جراحيه ولي چون خيلي كوچولو فردا كميسيون تشكيل ميشه كه بقيه دكترها هم نظرشون و بگن،من به خدا اعتقاد دارم،به معجزاتش معتقدم ولي اگه قسمت چيز ديگه اي باشه چيمن ميدونم همه اميد و زندگي الميرا اواست به قول خودش تنها داراييشه،اگه...................دلم گرفته خدايا خودت به دادش برس
مامان شادی
پاسخ
الناز جون امیدت به خدا باشه..من که اصلا نمیشناختمش هم خیلی براش دعا کردم...دیدم یکی از دوستاش برای مامان هیراد نظر گذاشته و 14 هزارتا صلوات نذر کرده براش ..خواسته که هر کی هر چند تا میتونه بخونه...من دارم 1000 تا براش میخونم ...شما هم بخون ایشالا شفا پیدا میکنه
مامان سهند و سپهر
17 آذر 92 9:03
درست می کنیممممممممم پیشنهاد خوبی بود . من همیشه جدا درست میکردم . یعنی کتلت (گوشت چرخ شده و سیب زمینی و تخم مرغ) و کوکو سبزی ( سبزی و تخم مرغ) حالا شامی کوکو نپخته و نخورده بودم ولی امشب درست می کنم حتما
مامان شادی
پاسخ
خیلی راحت و خوش خوراکه..نوش جونتون
(زهره)مامان فاطمه
17 آذر 92 10:46
به به به اون که پیششه ترشیههههههههههههه ماهم کوکو سبزی درست میکنیم ولی بدون گوشت وسیب زمینی سبزی کوکو با تخم مرغ قاطی میکنیم بعد هم سرخش میکنیم بابرنج سفید میخوریم حالا این سری اینو امتحان میکنم
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون خوشمزه است
مامان الینا
17 آذر 92 14:38
ببخشید اون ظرف قرمز اون وسط چی توش داره به نظر خیلی خیلی خوشمزه میاد
مامان شادی
پاسخ
ترشی هفت بیجاره عزیزم اینجا دستورش رو گذاشتم http://tinaryan.niniweblog.com/post262.php
مامان سهند و سپهر
30 دی 92 19:13
پیداش کردممممممممم
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون...طعمش با گوشت خیلی خوب میشه حتما گوشت بریز...
مامان سهند و سپهر
2 بهمن 92 8:37
عزیزم گوشت ریختم خیلی خوشمزه بود دستت درد نکنه خانومی. خیلی عالی بود
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون عزیزم