تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

کوکو سبزی

1392/10/22 9:46
نویسنده : مامان شادی
644 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتها فقط با تغییر در ظاهر یه غذا میتونی دختر بدغذاتو تشویق به خوردن کنی

 

ادامه مطلب فراموش نشه 

مواد لازم:

سبزی کوکو                                  نیم کیلو

تخم مرغ                                     4 عدد

نمک                                            به میزان لازم

سیب زمینی پخته                         دو عدد کوچک

زرشک                                         یک قاشق غذاخوری

گردوی خرد شده                          مقداری

آرد                                              یکی دو قاشق

 

طرز تهیه:

* در کاسه ای، سبزی کوکوی خرد شده را با تخم مرغ‌ها مخلوط می‌کنیم.

* نمک، سیب زمینی پخته رنده شده، زرشک را اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم.

* روغن را درون ماهیتابه می‌ریزیم.قالب را درون روغ گذاشته

* داغ که شد، از مایه کوکو، در آن می‌ریزیم.

* حالا می‌توانیم تکه های گردو را درون کوکو جای دهیم. البته از اول درون مایه نیز می‌توانیم خرده های

گردو را بریزیم. بعد از اینکه کوکو کمی خودش را گرفت قالب را جدا می کنیم

حرارت را کم می‌کنیم و اجازه می‌دهیم خوب سرخ شود. سپس آن را پشت و رو می‌کنیم.

 

 

 

نکته 1: دقت داشته باشید که میزان سیب زمینی پخته شده رنده شده، زیاد نباشد

وگرنه کوکو سبزی

شما تبدیل به کوکو سیب‌زمینی می‌شود. این میزان فقط برای انسجام کوکو می‌باشد.

 

نکته 2: پیشنهاد می‌شود گردوها را خیلی ریز نکنید و به صورت پودر درنیاورید. اجازه دهید در

سطح کوکوها دیده شوند.

این غذا را می‌توانید به تنهایی و یا در کنار غذاهای دیگر مانند سبزی پلو با ماهی میل نمایید.

 

فواصل حلويات نعومه فواصل اطفال جديده 2013 بكسليه منوعه ونيو

 

پ ن : من به خاطر تینا  و همسر گرامی مغز گردو و زرشک نریختم و از سیب زمینی خام

استفاده کردم

 منبع: آکا ایران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 22:25
خصوصی
مامان شادی
پاسخ
مهم نیست عزیزم ذهنت رو درگیر نکن
FwBzqBMLpnqAuM0YQfyTsJnB2hlGHX8yLuHQU7em7n4zN10RpSy9oIdwJbcOapmV
22 دی 92 11:23
من عاشق کوکو سبزی با برنج سفیدم وااااااااااااااای مامان گشنمه
مامان شادی
پاسخ
مریخی جون وبگذر بهم گفت مامان فاطمه جونی هستی
✿مامان علی خوشتیپ✿
22 دی 92 12:14
چه خوشگلن
مهسا مامان نورا
22 دی 92 12:15
به به عاشقشم
مامان شادی
پاسخ
نوش جون
مامان آیسو وآیسا
22 دی 92 12:59
من عاشق این کوکو هستم همیشه میدرستم ولی نه مثل شما باسلیقه وهنرمندانه نامتقارن وغیر شکیل بوس برای دوست خوبمونی نی های گلش
مامان شادی
پاسخ
کوکو سبزی همیشه خوشمزه است فقط دختر ما بدغذا بود که به ترفند این قلبها به خوردش دادیم
متین مامی ایلیا
22 دی 92 14:13
نوش جوووووووووووووووووووونتون خیلی خوشگله ولی من کوکو سبزی دوست ندارم
مامان شادی
پاسخ
به این قلبها هم رضایت نمیدی؟ولی درست کن واسه ایلیاخودت نخوری اونم نمی خوره
ساناز (فرشته زميني ما )
22 دی 92 14:17
خيلي خوبن
(زهره)مامان فاطمه
22 دی 92 15:25
ای جیگر خودتو ووبگذرت عزیزم
مامان هيراد
22 دی 92 19:48
نوش جون
مامی یلدا و سروش
22 دی 92 19:50
چه کوکو سبزی هوس انگیزی. دلمان خواست
مامان شادی
پاسخ
نوش جون کدبانو
الناز مامان طاها
22 دی 92 22:25
الناااااااااز شكموووووووو هست عاشق كو كووووووووووو،شعرو رفتيحالا واو بده
مامان شادی
پاسخ
وقت آن است کزین منزل ویران بروم راحت جان طلبم از دیر خرابان بروم م بده
مهدیه (مادردختری)
22 دی 92 23:45
سلام ظاهرا همشهری هستیم از آشنایی با وبلاگتون خیلی خوشحالم.چندتا غذای حوشمزه توش پیدا کردم که تصمیم دارم تو اولین فرصت درستشون کنم به ما هم سر بزنین
مامان شادی
پاسخ
بهتون سر زدم عزیزم..امیدوارم خوشتون بیاد و نوش جون کنید
الناز مامان طاها
23 دی 92 0:30
من آمده ام وای وای من آمده ام عشق فریاد کنم من آمده ام روی وب گذر رو کم کنم من آمده ام وااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی ی بده
مامان شادی
پاسخ
یه دل داره هزار هزارتا سودا الناز من به جای دل تو سینه اش انگار خدا گذاشته قلب زیبا الف بده شعرت خیلی باحال بود -وبگذر آی پد شما رو شناسایی نمی کنه-از رو آی پی میفهمم فقط
الناز مامان طاها
23 دی 92 8:34
اين كه ميگويي قلب نيست مثل تلمبه باديست يه بار ميزنه ١٠٠تا يه بار ميره رو ٦٠تا دارم ميرم سر كار فعلا خدا نگهدار ر بده تا من بيام
مامان شادی
پاسخ
خیلی باحالی الناز-قربون قلبت برم با این تپیدنش روزها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل النازم "م" بده
الناز مامان طاها
23 دی 92 13:46
من تو دلم غم بود وقتي كه اين نت نبود هنوز دلم پر غمه اما حالا خوشحاله كه دوست خوبي داره حال و هوايي داره ه بده
مامان شادی
پاسخ
هر چی بگی کم میارم جونم بخوای من می زارم مشاعرت عالی بود جای طاها جون خالی بود
الناز مامان طاها
23 دی 92 16:44
دوست جون ميزني حرفها من كي باشم كه شما كم بياري جلو روم به شماميگن بانوووووووووووو
مامان شادی
پاسخ
به شما میگن ظرییییفففف
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 دی 92 23:44
سر اشپز عزیز دستت درد نکنه