تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

قهوه موکا (قهوه شکلاتی)

1392/11/16 15:04
نویسنده : مامان شادی
852 بازدید
اشتراک گذاری

برای شبهای سرد زمستونی  این نوشیدنی خوشمزه رو نوش جان کنید !

طعمش فوق العاده بود..خیلی دوست داشتم

 

 

ادامه مطلب لطفا

مواد لازم : پودر نسکافه گلد(نسکافه طلایی یا معمولی) . شکلات تلخ .(درصد تلخی شکلات به

سلیقتون بستگی داره میتونید از شکلات شیری هم استفاده کنید ) آب جوش یا شیر

 

 

 شکلات رو به همراه آب جوش داخل قهوه جوش میریزیم تا حل بشه و بعد پودر نسکافه تلخ رو

بهش اضافه میکنیم اگر میخواید شیرین بشه شکر اضافه کنید . این نوشیدنی رو میتونید به جای

آب با شیر هم امتحان کنید.

 


 

شادی نوشت: من با شیر درست کردم

منبع:جونم غذا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان دوفرشته
16 بهمن 92 14:53
حتمادرست میکنم
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون
مامان آیسو وآیسا
16 بهمن 92 20:35
تو این هوای سرد این میچسبه
شادی
16 بهمن 92 21:56
ممنون شادی جونم. حتما درست می کنم. دست گلت درد نکنه
شادی
16 بهمن 92 21:58
راستی شادی جون شما از متین "عاشقانه آرام من و تو" خبر نداری؟ خیلی وقت آپ نمیکنه!
مامان شادی
پاسخ
بی خبر هم نیستم عزیزم...اومدم پیشت
مهسا مامان نویان
16 بهمن 92 22:16
درست کردم خیلی خوشمزه بود قبلا تو کافی شاپ خورده بودم ولی این خوشمزه تر بود.بووووووووووووووووووووووووووس واسه دوست هنرمندم
مامان شادی
پاسخ
نوش جون
مهسا مامان نورا
16 بهمن 92 22:48
ساناز
17 بهمن 92 0:36
الناز مامان طاها
17 بهمن 92 9:22
به جاي اين يك ليوان اب خنك نوش جان ميكنيم
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 10:15
من هم اینو درست می کنم . خوشمزه است خیلی. مخصوصا خونگیش و با شیر. نوش جون همگی
مامان شادی
پاسخ
نوش جون شما هم
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 10:36
سلام شادی جون به نظر من یکدونه توی نینی وبلاگ درست کن و دو سه تا پست بذار توش یکی دو روز که صبر کنی معلوم میشه اگر حذف نکنن دیگه نمیکنن امتحانش ضرر نداره اگر نشد هم مجبوری بری بلاگفا . فکر نکنم جای بهتری وجود داشته باشه! خیلی فکر خوبیه عزیزم
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...اره همین کار رو می کنم ولی وبلاگ سارا جون هم تو نی نی وبلگ هست فکر نکنم مشکلی پیش بیاد...تو جستجوی وب نی نی وبلاگ هم سرچ کردم دیدم وبلاگ اشپزی داریم..چون اینجا سرعتش خوبه و من هم دیگه به ریز و بم کار با نی نی وبلاگ اشنا شدم...اینجا واسم خیلی راحتتره...مرسی عزیزم
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 10:39
راستی دونه های رایان محو شد ؟ بهتره پسری جونم ؟
مامان شادی
پاسخ
اره گلم محو شده خدا رو شکر
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 11:15
آره عزیزم . ولی یه دفعه همه رو نذار. یکی دو روز صبر کن بعد کاملش کن. چون یکی بود که همین آشپزی میذاشت ولی نمیدونم چی شد که حذفش کردن . خیلیم دلخور شده بود... خدارو شکر که بهتر شده رایان گلی.
مامان شادی
پاسخ
اصلا به پست گذاشتن نکشید...مسدودش کردن
مامان هيراد
17 بهمن 92 15:09
مثل هميشه مرسي مامان شادي
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 19:01
سلام شادی جون الان دیدم پیامتو . میگم ایجاد کن دوباره و یه پست آشپزی بذار بعد صبر کن ببین چی میشه
مامان شادی
پاسخ
دوباره ساختم عیززم یه پست گذاشتم ببینم چی میشه
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 19:03
واسه هواداران هم همینجور شد چون وبلاگ عنوان نداشت تا اومدن به خودشون بیان حذف شد بعد دوباره ساختنش
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
17 بهمن 92 19:45
نمیدونم والا اگه این کدی که الان رو وبلاگته! که خوب کار میکنه بقیه بچه ها استفاده کردن خوب کار میکنه!!!
مامان شادی
پاسخ
اومدم پیشت عزیزم
شادی
17 بهمن 92 20:13
سﻻم عزیزم. بله کنکور عقب افتاد .یک هفته.
مامان شادی
پاسخ
اشکال نداره عیززم قسمت این بوده بیشتر بخونی و نتیجه بهتری بگیری
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
18 بهمن 92 11:52
واسه ساخت کد موس کدی که دادم درسته مشکل اینجاست که واسه عکس کد باید یه فلش نشون داده بشه اگه به عکس کد موسها نگا کنید یه فلش کوجیک بالاش هست که میفهمید کدوم فسمتشو روی لینک بذارید تا ببینیدش از این لینک چند نمونه کد موس هست http://zibasaz.niniweblog.com/post1470.php
مامان شادی
پاسخ
اومدم پیشت عزیزم...ولی با همینا ساخت بودم
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
18 بهمن 92 13:23
امتحان کردم همون کاپ کیک هم گذاشم سالمه کمی دیگه بیا وبلاگم واستون کدهای موس خوراکی میذارم
مامان شادی
پاسخ
مسدود شد گلم تو بلاگفا دیگه کار نمی کنه اونا
الناز مامان طاها
18 بهمن 92 22:14
خصوصي
مامان شادی
پاسخ
اومدم پیشت عزیز دلم
مامان علی خوشتیپ
19 بهمن 92 1:25
سلام عزیزم.ببخش دو روز کامل مهمون داشتم نیومدم جواب بدم نظراتو...شرمنده برای نظراتت: نمیدونم...ولی فکر کنم چون تعداد وبها زیاد شده فکر کنم لوکس بلاگ خوب باشه و امکاناتشم خوبه... راستی جواب نظرتو توی سفرنامه 1 خوندی؟
مامان شادی
پاسخ
گلم یه قسمت از نظراتت رو سانسور نمودم..بله خوندم والده سلطان
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 بهمن 92 2:22
واقعا که تو هوای سرد میچسبهمرسی عزیزم
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 8:03
سلام عزیزم ای بابا نمیدونم از سارا جون بپرس
مامان شادی
پاسخ
گلم یه قسمتهایی از نظرت رو حذف کردم..با والده سلطان صحبت نمودیم
زهره (مامان فاطمه)
19 بهمن 92 8:17
مامانه کیاناوهانا
19 بهمن 92 8:51
با ارزوی بهترینها...
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 9:05
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ والده سلطان
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 بهمن 92 10:01
برای بلوگفا بهترین آپلود عکس این سایته:http://upload7.ir/ راستی میخوام برای تولد علی امسال تم فضانوردی بذارم...جایی نمیشناسی چندتا لیبل بزنه برام...تو خارجیا سرچ کردم و ایده گرفتم ولی ایرانیا رو ندیدم...
مامان شادی
پاسخ
گلم یه قسمتهایی سانسور کردم با عرض پوزش...تم فضانوردی رو خودم برات میفرستم
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 بهمن 92 10:02
راستی تبلیغات تو نی نی وبلاگ ممنوعه...اولش که وب میسازیم پای برگه رو با قبول این قوانین امضا میکنیم
مامان شادی
پاسخ
تبلیغات شما فرق داشت خوب پول نمیخواستی در بیاری که؟کار خیر بود
مامان یه بهار خوشگل
20 بهمن 92 19:52
واجب شد امتحان کنم . به ما هم سر بزنید. کوچولو ها رو ببوووووس
مامان شادی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدید...ادرس وب شما ارور میده عزیزم...برام ادرس بزار