تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

کو کو سبزی با خمیر فیلو

1392/12/3 20:35
نویسنده : مامان شادی
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 کوکو سبزی در خمیر فیلو

قبل از همه یه تشکر ویژه از دوست عزیزم "خاله جون"

از وبلاگ سرزمین جدیدترین شکلها 

 

که برای ساخت آرم وبلاگ آشپزیم خیلی کمکم کردن 

ممنون خاله جون خیلی بهم لطف داشتیماچ

روی اسم وبلاگشون که لینک دار کردم کلیک کنید میره تو وب خوشگلشون

من هر چی بخوام اونجا پیدا میکنم



 

اینم یه غذای خوشمزه و رژیمی  

بعنوان پیش غذا در مهمانیها بسیار شیکه

بخصوص که پخت و سروِش هم بسیار راحته

 

 

برای طرز تهیه روی عکس بالا کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
3 اسفند 92 20:52
وا میسییییییییییییییییی انقد خجالتم ندین من که کاری نکردم
مامان شادی
پاسخ
کارت خیلی برام ارزشمند بود مهربونم
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 اسفند 92 9:23
وای چقدر اینا خوشگلن...چه باحال کوکوها رو سرخ کردی بعد گذاشتی توش؟خو برم بخونم آرمش خیلی خوشگله و به معنی وبتونم میاد.فقط نمیشه سفید باشه که بهتر معلوم باشه؟ دست س ج ش هم درد نکنه...حال نداشتم کامل بنویسم مختصرش کردم
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم مایه کوکو سبزی رو ریختم تو خمیر فیلو خودش تو فر میپزه...این ارم رنگی هست لباس خانومه قرمزه...ولی میره تو واتر مارک این رنگی میشه...ایکاش رنگی میموند س ج ش هم خیلی دوست داشتنی و گله
مامان آیسو وآیسا
4 اسفند 92 12:53
وای که چقدر ایده عالی وخوبیه
مامان فرخنده
4 اسفند 92 14:42
ديگه شادي جون رفته توي خط خمير يوفكا معلومه خيلي راحته
مامان شادی
پاسخ
سخت هم بود من از پسش بر میومدم عزیزم..ولی دلیلش راحتی نیست...دلیلش اینه که یه بسته بزرگ یوفکا خریده بودم میخوام تمومش کنم فریزرم خالی بشه
شادی
4 اسفند 92 14:44
وای چع خبره اینجا
زهره(مامان فاطمه)
4 اسفند 92 15:24
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 اسفند 92 19:24
عزیزم بیا ادامه مطلب و ببین برش کیک و گذاشتم
مامان شادی
پاسخ
دستت درد نکنه گلم واسه خاطر من افتادی تو زحمت
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
4 اسفند 92 21:54
سلام قالب پو دارم اما قالب تولده
مامان شادی
پاسخ
اشکالی نداره همونو برداشتم
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
4 اسفند 92 22:19
بکگراند قبل رو از کد قالب پیدا کن و حذفش کن بعد این کی بکگراند رو بذار کد بکرانده اخر وبلاگه شبیه همین کدیه که میخوا استفاده کنی پدا کردنش سخت نیس
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
4 اسفند 92 22:27
table, tr, td { background-color:transparent; border:none; border-width:0;} body {
background-image:url('http://www.wonderbackgrounds.com/background/christmas_3a.gif');
background-attachment:fixed;
background-repeat:repeat; } body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/toons/too-7/too636.cur), progress !important;} عین این متن رو از اخره قالب حذف کن بیشتر یا کمتر نباشه
مامان شادی
پاسخ
مرسی عزیزم درست کردمش
مامی یلدا و سروش
4 اسفند 92 22:29
شادی جون یه سوال. خمیر فیلو خوشمزس. بهم نخندی ها. نمیدونم چرا فکر میکنم مزه کاغذ میده
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم مزه کاغذ نمیده ولی خوب مزه نون های ایرانی مثل لواش هم نمیده...کلا بافتش خیلی ترد و شکننده است و وقتی میره توی فر غذا خیلی کرانچی هست و زیر دندون مثل چیپس صدا میخوره...ولی وقتی کوکو سبزی رو توش درست کردم زیرش که حالت کاسه ای بود و مواد کوکو توش قرار گرفت کاملا نرم بود که اون قسمت رو دادم رایان خوب خورد بچم اخه هنوز خوب دندون نداره چیزای خشک نمی خوره..ولی خوب برای تنوع بد نیست..من همسرم خوشش اومد مخصوصا از بورک گوشت و قارچ ...همسرم کلا کوکو سبزی...قورمه سبزی ...و غذاهایی که با سبزی باشه نمی خوره..میبینی چه میکشم من؟اخه مگه میشه سبزی پلو نخورد؟ البته همسرم ناهار خونه نمیاد واسه خودم و بچه ها درست میکنم
مامی یلدا و سروش
4 اسفند 92 22:30
شادی یه سوال. تو بلاگفا هم میشه لینک مطلب رو بذاری . من بلد نیستم
مامان شادی
پاسخ
سلام عزیزم اره عزیزم تو بلاگفا هم میشه درج لینک کرد ...همون نوشته ای که میخوای لینک دار بشه با موس بگیر آبی بشه بعد اون بالا روی کادری که عکس رو اپلود میکنیم...دقیقا سمت چپ گزینه عکس یه ایکن هست که یه دایره است با یه زنجیر..روش با موس بمونی مینویسه "درج لینک" روش کلیک کن یه پنجره باز میشه تو کادر اول آدرس لینک مورد نظر رو بده و توی کادر دوم گزینه blank رو بزن که وقتی روش کلیک میکنن تو یه پنجره جدید باز شه و بعد ok رو بزن امیدوارم خوب توضیح داده باشم...باز سوالی داشتی هستم خدمتتون
زهره(مامان فاطمه)
5 اسفند 92 7:58
سلام صبحت بخیر عزیزم .من آمار وبلاگو چون میخواستم از اول داشته باشم امدم از همون قالبهای نینی وبلاگ که انتخاب کرده بودم کپیش کردم توی این قالب جدیده اگر مشکلی بود باز در خدمتتم
مامان شادی
پاسخ
کدوم قسمت بریزم؟کجای ویرایش قالب؟
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
5 اسفند 92 9:20
سلام کد آمارگیر رو نمیشه به همین راحتی به قالب اضافه کرد چون ستونها به هم مخورن گاهی وقتا اونایی که قالب رو کد نویس مکنن خودشون کد آمارگیر هم میذارن در ضمن من کدنویس رو بلد نیستم
مامان شادی
پاسخ
خودم یه بلایی سرش اوردم..الان مرغان اسمان دارن به این هنرم می گریند..
ساناز
5 اسفند 92 11:08
شادي جون چه جالب بود . ايده خوبيه با خمير يوفكا راستي تولد كيه به سلامتي
مامان شادی
پاسخ
تولد وبلاگم عزیزم..8 اسفند 1 ساله میشه
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 11:50
قالبت خشگل شده
مامان شادی
پاسخ
مال وبلاگ خاله جونه..جذابترین شکلکها
ساناز
5 اسفند 92 14:26
مبارك باشه يكسالگي وبت شادي جان اين pooh كه با بادكنك مياد بالا خيلي بامزه است
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 16:42
خواهرتونه شادی جون آدرس بده لینکشون کنیم
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم خواهرم نیست ولی مثل خواهرمه یکی از دوستان خوب وبلاگی مثل شما که خیلی به من کمک کردن...لینکشون رو توی همین پست گذاشتم..همون وبلاگی که بهت معرفی کردم برای ساخت بکگراند و موس و اینا
مهسا مامان نویان
5 اسفند 92 17:37
شادی جونم من این قالب وبلاگ میخوام واسه تولد پسری لطفا راهنماییم کن
مامان شادی
پاسخ
میام پیشت عزیزم
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 18:59
مرررررسی شادی جووووووون وب شما هم خیلی خشگل شده خیلی رنگش دلباز وخششششششگله ممنون بابت آدرس
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
5 اسفند 92 20:18
هدایت به بالای صفحه پو هم اضافه کردم به ست پو
مامان شادی
پاسخ
عشقی گلم عشق
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
5 اسفند 92 20:37
خیلی خیلی مییسیییییییییییییییییی یه خصوصی داری
مامان شادی
پاسخ
دیدمش
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
6 اسفند 92 10:14
سلام توضیحش یه خورده زیاده کمی صبر کنید توضیحش رو با عکس میذارم وبلاگم که استفاده کند
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مهسا مامان نورا
6 اسفند 92 10:43
من پایم گذاشته بودم کجاستمن عاشق کو کو سبزی هستم شادی جونم این رو هم حتما درست میکنممیبینم که خیل یفعالی و دائم قالب زیبا عوض میکنی اینم خیلی خوشمله مبارکه
مامان شادی
پاسخ
گلم تو وب اشپزی نظر داده بودی اینجا نبود
حدیث مامان آرش کمانگیر
6 اسفند 92 19:13
سلام شادی جون.اگه زحمتی نیست رمز رو به منم بده تا بتونم عکسای تولد رایان و تینا جون رو ببینم آخه از حالا به فکر تم تولد آرش هستم.یه سوال برای تهیه پاناکوتا از خامه صبحانه استفاده می شه و آیا به جای انار می شه از یه میوه دیگه استفاده کرد
مامان شادی
پاسخ
در مورد تولدها لینک وبلاگ کودکمن رو براتون فرستادم که تولد بچه هام اونجا ثبت شده...در مورد پاناکوتا هم براتون نظر گذاشتم..ممنون که سر زدید
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 8:49
سلاااااااااااام شادی جون خوبی؟ خوشی؟ کلی دلم تنگ شده بود براتون . تولد وبلاگ زیباتون مباااااااااااااااااااارک. ایشالا پاینده باشه تینا و رایان عزیزم چطورن ؟ دلم یه ذره شده براشون. برم پست بعدی رو بخونم
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم کجا بودی؟ما هم دلمون تنگ شده بود براتون