تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

چیز کیک انار یا توت فرنگی

1392/12/7 9:13
نویسنده : مامان شادی
451 بازدید
اشتراک گذاری

این ماجرای چیزکیک درست کردن ما سر دراز دارد 

اولش قرار بود چیز کیک انار درست کنم بعد هر اناری دون کردم دیدم این شکلیه گریه


 

خریدی که دست آقای خونه باشه همین میشه دیگه...

خلاصه اینکه تغییر کاربری دادیم به توت فرنگی

که شد این خوشگل خوشمزه

 

 

دهنتون اب افتاد فکرشو می کردم واسه همین لینک دستورشو واستون میزارم

اگه خواستین درستش کنین روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

درست کردن این کیک سه تا مناسبت داشت

1- بیست ماهگی رایان 4 اسفند

2- روز مهندس 5 اسفند (برای همسرم)

3- تولد یکسالگی وبلاگم 8 اسفند

دیگه همه رو یکی کردم دیگه نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهره(مامان فاطمه)
7 اسفند 92 8:58
مامان فرخنده
7 اسفند 92 10:27
واي بازهم يك دستور خوشمزه اينم بايد بدرستم ظاهراش كه خيلي قشنگه ميبينم كه رفتي قالب دايره خريدي ديدي چقدر بستنش راحته مبارك باشه بيست ماهگي رايان جون وتولد يكسالگي وبلاگت هم مبارك
مامان شادی
پاسخ
وای آره بستن این قالب خیلی راحت بود منم 18 سانتی خریدم
مامان آیسو وآیسا
7 اسفند 92 10:43
منم دهنم آب افتا د شادی جون فعلا در حال رسیدن به تیرامیسو هستیم ولی هنوز نتونستم وقتکنم درس کنم اینم خیلی عالیه
مامان شادی
پاسخ
بابا تیرامیسو 3 سوته اماده ست...همزمان درست کن حالشو ببرید
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 10:46
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 10:46
حالا بلدی ما رو وسوسه بندازی توی این رژیم غذاییمون
مامان شادی
پاسخ
این شیرینی 20 ماهگی رایان و 1 سالگی وبلاگ بود
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 10:47
وای من عاشق چیز کیک توت فرنگیممممممممممممممم حالا چی کار کنم
مامان شادی
پاسخ
درست کن و یه کوچولو بخور خوب عزیزم...همه زندگی رژیم گرفتیم چی شد آخه؟
مامان آیسو وآیسا
7 اسفند 92 12:29
خوب شادی جون همه که عین خودت کدبانو نیستن ماهنوز اندر خم یک کوچه ایم... نه چون مشغول خونه تکونیم سخته
مامان شادی
پاسخ
آها از اون لحاظ
ساناز
7 اسفند 92 14:13
به به چه خوشمزه بنظر مياد چه خوب همه رو با هم جشن گرفتي مباركه همگي تون باشه البته من كه عكس دختر و پسر نازتو نديدم
مامان شادی
پاسخ
گلم تو وب کودک من هست...ایشالا تولد امسالشون هم شد میدم عکسها رو تو وب خودت بزاری
✿مامان علی خوشتیپ✿
7 اسفند 92 14:26
سلام عزیزم...یکسالگی وبتون مبارک عجب شیرینی خوشگلیهههههههههههه ادامه مطلبو وقت نشد بذارم یه چیز دیگه گذاشتم...آدرس لیلا هم تو ادامه مطلب هست
مامان شادی
پاسخ
رفتیم شکلک کالباسی رو یه سلام گرم بهش کردیم
مهسا مامان نورا
7 اسفند 92 19:08
وای عالیه حتماً درست میکنم
مامان شادی
پاسخ
نوش جون