تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

پفکی کنجدی و تبریکات صمیمانه نوروز

1393/1/5 1:36
نویسنده : مامان شادی
297 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه شیرینی دیگه...فکر کنم آخرین شیرینی امسالم باشه.

..شاید توی عید باز هم شیرینی درست کنم..

ولی این فکر میکنم آخرین شیرینی سال 1392 باشه...

پیشاپیش سال نو رو به همه دوستای گلم تبریک میگم و سالی

سرشار از شادی و سلامتی برای همه آرزو میکنم

 

برای درست کردن روی عکس کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارساجونی
28 اسفند 92 23:43
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمت داشته باشی
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
شادی
29 اسفند 92 23:03
سلام عزیزم. سال نو مبارک. ایشالا سال جدید سرشار از روزهای شادی و سلامتی باشه.
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
ساناز
29 اسفند 92 23:05
عيدت مبارك شادي جون و ممنون از شيريني هاي خوشمزه ات
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 فروردین 93 6:50
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک . خصوصی
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشیدخصوصی برام نیومده
مامان هیراد
1 فروردین 93 15:02
سلام عزیزم سال نو مبارک سالی پر از شادی و سرور و موفقیت برای شما و خانواده محترمتان آرزو میکنم
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 فروردین 93 6:41
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک . .
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 12:38
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . سال نو مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/50267199809289359551.jpg
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 12:38
شیرینی هات واقعا عالین...سر فرصت میرم و طرز تهیه همشونو میخونم.ممنون دوست کدبانوام
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
مامی یلدا و سروش
2 فروردین 93 14:40
یک نفر همره باد آن یکی همسفر شعر و شمیم یک نفر خسته از این دغدغه ها آن یکی منتظر بوی نسیم همه هستیم در این شهر شلوغ این کفایت که همه یاد همیم عیدتون مبارک
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید
مامان هيراد
2 فروردین 93 18:39
ستارع بختتان بالا سپيده صبحتان تابناك سايه عمرتان بلند ساز زندگيتان كوك سرزمين دلتان سبز عيد نوروزتان مبارك
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم...سال خوبی داشته باشید