تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

حس بودنت مبارک دخترم

1393/1/7 22:48
نویسنده : مامان شادی
605 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنینم، خدای بزرک را شکر می کنم که لطف و توجهش
 
همراه ما بود و تو امروز اولین دهه زندگی ات
را در سلامت کامل و در کنار ما پشت سر گذاشتی.
امشب که شمع تولدت را به نشان
گذشت یک دهه از عمرت فوت می کردی شاید خودت،
 
 
که می دانم همیشه در لحظه زندگی می کنی،
چندان آرزویی برای آینده ات در دل نداشتی ولی من که روبه رویت نشسته بودم
از ته دلم برایت آرزو کردم که ده های آتی را همچنان در سلامت،
و در نعمت و برکت زندگی کنی
و
در هوایی نفس بکشی و نمو کنی که صلح، شادی، امنیت،
فراوانی و آزادی باشد و شاهد
به حقیقت پیوستن آرزوهای ساده و انسانی،
اما بربادرفته پدر و مادرت نیز باشی.

تو ده ساله شدی و من اما دلم لک زده برای بوی کاکل نوزادی ات،
دست در دست راه رفتن های نوپایی ات،
کلمه های شکسته و بسته ی نوزبانی ات،
دست های چسبناک و نوچ کودکی ات و .....
نمی دانم کی همه ی این ها گذشت.
فکر می کردم که هر لحظه اش را از اعماق جانم درک کرده ام
و هر روز از بزرگ شدنت را حک کرده ام
در ذهنم و سینه ام، اما نمی دانم چرا امروز که دوش به دوش من راه می روی،
در را برایم باز می کنی که رد بشوم،
کیسه های خریدم را برایم می آوری
و شب شانه هایم را می مالی، حیرت می کنم که کی ده سال گذشت؟
نازنینم از خدا می خواهم که به تو نیز کودکی بدهد به
 
نازنینی خودت تا طعم شیرین داشتن فرزندی
 
خوب و همراه را مثل من بچشی. ده سالگی ات مبارک.
 
تولد ده سالگی تینا به خواست خودش در قصر بازی برگزار شد..
شب خیلی خوبی رو گذروندند که در پست بعدی با عکس می نویسم ..
کیک تولدش هم به خواست خودش وقتی داشتم دنبال تزیین کیک میگشتم این شکلی شد...
چون خیلی اسمارتیز و این بیسکوییت های شکلاتی رو دوست داره...
کیک شکلاتی بی نظیر بود طعمش که با جزییات درست کردنش تو وبلاگ "یامی مامی" به زودی
مینویسم
چون چاقوی کیک بری نداشتم وسط کیک رو به یه شیوه راحت  برش دادم
که خیلی تمیز در اومد..می نویسم براتون...
وسط کیک گردو و موز و شکلات چیپسی گذاشتم..
باز هم بهار رو بهون تبریک میگم و ارزوی سالی خوش براتون دارم
پسندها (1)

نظرات (18)

زهره (مامان فاطمه)
7 فروردین 93 12:59
سلااااااااااااااااااااااااااااام عیدتون مبارک تولد تینا جونم مبارک ایشااله 1000000ساله بشه
مامان شادی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان پارساجونی
7 فروردین 93 13:17
تولدت مبارک عزیزخالهایشالله تولد 100سالگی دختر ناز برات بهترینهارو از خدای مهربون میخوام وامیدوارم که به تمام آرزوهای قشنگت برسی عزیزدلم
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزیزیییززممم
الناز مامان طاها
7 فروردین 93 14:07
سلام پرنسس زيبا،تولدت مبارك،انشالله ١٢٠ساله بشي و مامان شادي مهربون شاهد خوشبختيت باشه،روز چهارم بود تو ذهنم سپردم واسه تولدش پست بذارم اما به كل يادم رفت شرمندم بانو
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم 6 فروردینه تینا ..تولد رایان 4 تیر هستهمین که به یادمون بودی کافیه عزیزم
مامان آرتا و آرتین
7 فروردین 93 14:37
تینا جون دختر ماه و قشنگم تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالله مامان تو لباس عروسی ببینتت خاله جون امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت دست پیدا کنی
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
الناز مامان طاها
7 فروردین 93 15:19
ميدونم بانو منظورم ٤فروردين بود كه به يادم سپردم ٦پست بذارم ولي يادم رفت
مامان آیسو وایسا
7 فروردین 93 17:25
تولدت مباررررررررررررررک تینا جووون انشالله 120 ساله بشی خاله جوون
ساناز
7 فروردین 93 22:40
تينا جوووووون تــــــــــــولدت كلي مبارك باشه عزيزم انشالا 120 ساله بشي كوچولوي خوشگل برات بهترينها رو آرزو ميكنم
مامان شادی
پاسخ
ممنون خاله جون
ساناز
7 فروردین 93 22:41
شادي جون عجب كيكي قشنگي درست كردي دستت درد نكنه مثل هميشه عالييييييي
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم
مامان محمد و ساقی
8 فروردین 93 12:31
سلام شادی جون عیدتون مبارک باشه سال خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم تولد تینا جون مبارک باشهایشالله تولد 100 سالگیش با کیک خوشگل مامان پز
مامان شادی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان محمد و ساقی
8 فروردین 93 12:32
شادی جون پستت خیلی قشنگ بود و به دلم نشستایشالله عشقولانه های مادر و دختری پابرجا باشه و همیشه دوش به دوش و در کنار هم سلامت باشید
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم
مامان محمد و ساقی
8 فروردین 93 12:33
کیک هم عالی شدهآفرین شادی جون...افتخار می کنم همشهری کدبانو و قناد باشی دارم
مامان شادی
پاسخ
اختیار دارین در مقابل شما شاگردی میکنیم
مامان فرخنده
8 فروردین 93 12:53
تینا جون تولدت مبارک جشن فارغ التحصیلی دانشگاه رابگیری شادی جون متنت فوق العاده قشنگ بود دقیقا زمان خیلی خیلی زود میگذره و نمیشه کاریش کرد
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم
مامان آرتا و آرتین
8 فروردین 93 14:25
تشکر فراوان از اینکه برایم فرستادید لطف کردید
مامان شادی
پاسخ
قابلی نداشت
مامانه کیاناوهانا
8 فروردین 93 17:19
تولدت مبارک تینا جون ...امیدوارم عمری پر از سلامتی وموفقیت داشته باشی خاله... از راه دور میبوسمت
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم
مهسا مامان نویان
10 فروردین 93 18:59
تینای خوشگلم تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 120 ساله بشی و همیشه تو زندگیت خوشبخت و موفق باشی
مامان شادی
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان علی خوشتیپ
12 فروردین 93 11:58
تولد فرشته بهاری و نازنینت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک...الهی 120 ساله بشه تینا جون
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان علی خوشتیپ
12 فروردین 93 11:59
کیک عالی شده...حرف نداره...وای چند روزه هوسه کیک کردم ولی حس درست کردن نیست منتظر دستورشم
مامان شادی
پاسخ
گلم دستورش اینجاست http://yummymummy.blogfa.com/post/117/%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF چوب کاری میفرمایید؟پیش شما شاگردی میکنیم ما
مامان آرتین
17 فروردین 93 14:53
مبارک مبارک تولد تینا خانم مبارک