تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

قالب وبلاگ

1392/5/7 9:53
نویسنده : مامان شادی
344 بازدید
اشتراک گذاری

هی قالب  عوض میکنم هی برمیگردم سر همون قالبهای پیش فرض نی نی وبلاگ...به چند دلیل

هیچکدوم از قالبهای بلاگفا که از جاهای مختلف گرفتم منوی کاملی نداشتن..مثل منوی تعداد بازدید و یا

منوی صفحات جداگانه...این آخری هم که درباره وبلاگمو اصلا توضیحاتشو نشون نمیداد...تعداد صفحات هم

معلوم نبود..از قالبهای 2 ستونه زیاد خوشم نمیاد ولی برای تنوع بد نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره(مامان فاطمه)
7 مرداد 92 11:48
ولی شادی جون خیلی شلوغه وبلاگت وقتی میام یه کوچولو سرگیجه میگیرم بجاش وقتی فاطمه تو بغلمه میام کلی ذوق میکنه از شکلکایی که بالا پایین میرن تو وبلاگت وقتی میخوام شبها بیام وبت فاطمه رو میارم جلو که ببینه کیف کنه


ببوسش عزیز دلو..گلم این وبلاگ مال بچه هامه...همه این جینگولکها که بالا پایین میپرن طبق خواست تینا گذاشتمشون...حالا خیلی چیزای دیگه هم میخواست که دیگه نزاشتم براش..طبق ایده روانشناسان از هر 5 خواسته 3 تاشو اجابت کردم کودک درون خودم هم یه جورایی این جینگولی ها رو دوست داره..هر وقت خواستی بیای یه ضد سرگیجه بنداز بالا ..یا علی مدد
کارینا
7 مرداد 92 15:29
ممنونم نظر لطفتونه
مرسی که به خواهر گلم سر زدید.
بازم از این کارا بکنید.
خداحافظ


حتما عزیزم
آمنه
7 مرداد 92 21:38
می خواستم بگم قالب مهم نیست و جنگولکا گیجمون کرد! و صد البته ما به عشق خوندن دلنوشته هاتون میایم اینجا، که این توضیحاتی که واسه زهره نوشته بودین باعث شد مهر سکوت بر لب بزنیم!
مامان حنانه زهرا
8 مرداد 92 19:48
مامانی تعداد بازدیدو هیچ کدوم از قالبا ندارن
من خودم اضافه کردم تعداد صفحاتم تو ویرایش قالب نی نی وبلاگ گذاشته باید خودت اضافه کنی.من که خیلی انگولک کردم تا اونی که میخوام بشه


مرسی میگردم ببینم چی میشه
زهره(مامان فاطمه)
9 مرداد 92 10:47
من بخاطر همین جینگول مینگولا میااااااااااام سرگیجه رو بیخیال بعضی وقتا نیازززززه