تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

عذر خواهی

1392/12/26 13:46
نویسنده : مامان شادی
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

 

ممنون که جویای حالم بودید

 

روزهای پایانی سال براتون بهترین ارزوها رو دارم

 

ببخشید که نبودم و فرصت نشد حتی نظرات پر مهرتون رو تایید کنم .

 

مشغول درست کردن شیرینی های نوروزی هستم...

 

اولی رو دیروز پختم ...برای

 

درست کردنش میتونید روی عکس کلیک کنید

 

 

شیرینی اسکار یا thumbprint cookies

 


 

 

یه تشکر ویژه هم از ساناز جون/مامان آیسو و آیسا جون /بهناز جون

 

میکنم که مرتب به وب نوپای من سر میزنن و به من لطف دارن

 

برای نوروز وبلاگ یامی مامی تقریبا هر روز آپ میشه تو این هفته

 

با دستور پخت شیرینی های آسون و خوشمزه نوروزی

 

 

حدس میزنید این عکس چی باشه؟

 

حدس هاتون رو توی نظرات بنویسید تا توی پست بعدی 

 

بگم این چی هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان سهند و سپهر
25 اسفند 92 9:17
به نظر میرسه خرده شیرینی از آثارا رایان جونی باشه ؟
مامان شادی
پاسخ
ایکاش خورده شیرینی بود
✿مامان علی خوشتیپ✿
25 اسفند 92 10:15
سلااام.به به..من که هنوز شروع نکردم این شیرینی اسکار خیلی خوشمزس...قبلا درستش کردم اون عکسه هم همون شیفون مصدومه
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون...نه عزیزم ایکاش اون شیفون مصدومم بوداین دسته گل قبل از مصدومیت شیفون به آب داده شده
ایدا
25 اسفند 92 11:11
بنظرم میاد این یک عدد دسته گل هست که کوچولو به آب دادند خمیر یکی از این چیز های خوشمزه ای هست که نقش بر زمین گشته یا اثر انگشت های کوچولوی یه کوچولوی شیرین و شیطون هیت که با خمیر کیک یا شزینی به زمین دوخته شده است اینطور نیست؟!!
مامان شادی
پاسخ
دست گل که هست بله ولی حدسی که میزنید نیست
مهسا مامان نورا
25 اسفند 92 11:35
دستت درد نکنه معلومه خوشمزه است
مامان شادی
پاسخ
خیلی خوب و اسونه عزیزم
مهسا مامان نورا
25 اسفند 92 11:36
مواد شیرینی که با دستهای مبارک رایان جون رو ی سرامیکها طراحی شده
مامان شادی
پاسخ
ایکاش اون بود
ساناز
25 اسفند 92 11:38
خخخخخخخخ از منم اسم بردي شادي جون مرسي قابلتو نداره وب خوبي داره حيفه كه استفاده نكنم ممنون از معرفي عكس در مورد عكس هم خيلي تو اينكارا وارد نيستم راستي اونم ترفند عكس گرفتن از وبه ctrl+alt+prtsc
مامان شادی
پاسخ
بله عزیزم شما به من لطف داری سر میزنی..من از snipping tools استفاده میکنم برای سیو کردن عکس
مامان سهند و سپهر
25 اسفند 92 12:02
فهمیدممممممممممممممم موارد داخل پوشک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایدا
25 اسفند 92 12:23
من یه حدس دیگه بزنم؟!!! این احتمالا رنگ مو که نیست؟!!!
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم نیست
مامان آیسو وآیسا
25 اسفند 92 12:43
عزیززززززم شرمنده ام کردی وبت خیلی قشنگه من که همش اونجام وب گذر داری دیگه راستی دیروز دستور اسکار رو دیدم عالیه سرم خیلی شلوغه داریم اینم خمیر شیرینه حتما رایان جوووونمداینطوریش کرده نه!!!!!!?????????
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم از فاز شیرینی بیا بیرون ..شیرینی نیست
مامان فرخنده
25 اسفند 92 13:47
من هم حدس ميزدم خمير شيرينيه كه رايان جون علامت دستش را گذاشته ولي خوب ميگي نه احتمالا پودر رختشويي را رايان جون ريخته فكر كرده خمير شيرينيه بعد دستش را هي زده بهش
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم هیچکدوم نیست...ولی حسابی دست مالیش کرده بود
مامانه کیاناوهانا
25 اسفند 92 14:38
شادی جون من حدس میزنم تخم مرغ پخته باشه...
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم نیست
مامان سهند و سپهر
25 اسفند 92 17:06
شادی جون فکر نکنم هیشکی بتونه مثه مو حدس بزنه ( صمد ) حدس میزنیم آی حدس میزنیم
مامان شادی
پاسخ
بهت قبلا یه چیزایی گفته بودم نه؟
مامان سهند و سپهر
25 اسفند 92 18:23
نهههههههههههه تجربشو داشتم خودم
مامان شادی
پاسخ
پس پسرا ظاهرا شیطنتشون شبیه همه
مامان پارساجونی
25 اسفند 92 18:48
خدا قوت عزیزم دستت درد نکنه ....به به......ببه به به منم میخوام هردوتا شونو درست کنم البته فردا امیدوارم پارسا با من همکاری کنهاونام فکر کنم دسته گله رایان جون تو حموم یا دستشویی هست که یک عدد صابون خیس خورده میباشد که توسط دستای توپولیش شبیه خمیر شیرینی های مامانش شده و اونم داشته اینطوری شیرینی درست میکرده
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون ...ایکاش صابون بود
زهره(مامان فاطمه)
26 اسفند 92 9:56
کار رایان جونم که نیست احتمالا کار مامان رایان جونمه شایدهم باباشخوب بگو دیگه مرم از فضولیییییییییییییییییی
مامان شادی
پاسخ
نه کار رایان جونه
مامان آیسو وآیسا
26 اسفند 92 11:19
خصوصی شادی جووووووووووووووووون
مامان شادی
پاسخ
عجبچشم اصلاحش کردم
مامانه کیاناوهانا
28 اسفند 92 16:19
شادی جون سال نو رو پیشا پیش تبریک میگم عزیزم...امیدوارم سالی پر از خیر ونیکی داشته باشی دوستم ... با ارزوی بهترینها برای شادی عزیزم وخانواده گلش...
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم همینطور
مامان سهند و سپهر
5 فروردین 93 8:46
عزیزم آخرش اینو نگفتی ؟
مامان شادی
پاسخ
نوشتم عزیزم