تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

اعتراض

1392/12/20 7:48
نویسنده : مامان شادی
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان...نمی دونم روزنامه جام جم میخونید یا نه...

در روزنامه جام جم امروز بخش

ضمیمه "چهاردیواری" دستور شیرینی های نوروزی گذاشتن ...

که یکیش شیرینی کشمشی  هست و عکسی که براش گذاشتن

عکس شیرینی کشمشی من هست که

درست کرده بودم..

بدون هیچ ذکر منبعی به نام خودشون چاپ کردن تو روزنامه ..یعنی

هیچ قانون کپی رایتی وجود نداره؟

اگه توی این دنیا پیگرد نداره قطعا پیگرد پل صراطی

داره..من که راضی نیستم..

 

 http://press.jamejamonline.ir/303 

 

 

این هم لینکش که ببینید..

 

عکس بالا گوشه سمت چپه

 

ورق بزنید ..صفحه سوم هست 


 

عکس بدون واتر مارک تو وبلاگ هست چون جز پستهای قدیمی منه

الان از ترس آرم وبلاگم رو نوشتم روش.

میشه اعتراض کرد؟کسی چیزی میدونه؟عصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 8:55
واااااااااااااااااای چه کاری کردن...
مامان شادی
پاسخ
به قول سارا جون عکس شیرینی من از همه خوشگلتر بود گذاشتن اونجا
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 8:56
سلام عزیزم منم دلم خیلی براتون تنگ شده بود دیروزو مرخصی بودم
مامان شادی
پاسخ
..ایشالا از نوع تجدید قوا و خوش گذرونی بوده باشه...منم تنگولیده بودم
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 اسفند 92 9:01
سلام عزیزم بازم بابت کمکی که برای تولد علی بهم کرد ممنونم دستور اون ژله رو خیلی وقته گذاشتم...تو قسمت ژله ها به اسم ژله چتری...
مامان شادی
پاسخ
نمیدونستم اسمش چتری هست مرسی نگاه میکنم در مورد تولد علی جون هم کاری نکردم که زحمتش پای خودت بود
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 اسفند 92 9:07
برای موضوع این پستت، دیگه از این چیزا زیاده...وقتی وارد دنیای مجازی میشی و عکس و مطلب میذاری دیگه باید پیه این چیزا رو هم به تنت بمالی... منم اولاش ناراحت میشدم.حتی یکی دوبار تو مامی سایت دیدم عکس غذاهامو که اسم هم روشون بوده با فتوشاپ پاک کردن و نوشتن اینم فلان غذای منیا خیلی سایتای دیگه که کپی میکنن دستور رو و ...ولی دیگه الان خیلی برام مهم نیست... تو هم اهمیت نده.تازه این شروعشه...میتونی برای اینکه اذیت نشی مثبتانه فکر کنی...یعنی بگی چون عکس شیرینی کشمشی های من از همه عکس های توی نت قشنگتر بوده اونو انتخاب کردن
مامان شادی
پاسخ
یعنی اسمم روش بود پاک کردن؟خیلی بیکارن به خدا راست میگی ها...به دید + نگاه نکرده بودم
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 اسفند 92 9:07
ولی خداییش الان با دیدن عکس پستت شدید هوس شیرینی کشمشی کردم
مامان شادی
پاسخ
شما که استادی عزیزم سه سوته درست میکنی
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 اسفند 92 9:10
شیرینی کشمشیتون معروف شده ها...میشه بهش بگین یه امضا بهم بده
مامان شادی
پاسخ
معروف شدیم رفت
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
20 اسفند 92 11:02
من ازینا دوس دالم
مامان شادی
پاسخ
عزیزم
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 11:19
آفرین به سارا جون که نیمه پر لیوان رو نگاه کردی واقعا هم همینه شادی جون اینقدر با سلیقه هست که غذاهاش منتخب میشه و باعث میشه ملت بشینن پاک کنن اسم زیرشو! شادی جون اسم وبلاگ پایین عکسو هم پاک کردن ؟؟؟؟؟
مامان شادی
پاسخ
این ارم رو دیشب انداختم روش اصلا عکسش ارم نداشت
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 11:20
عزیزم بد نبود . صبح رفتم آرایشگاه عصرم بچه ها رو بردیم آتلیه. خوب بود خدارو شکر. فردا هم دیگه روز آخر خونه تکونیم محسوب میشه. هفت سین و چه مدلی میذاری امسال خانوم با سلیقه ؟
مامان شادی
پاسخ
وای نگو هنوز هیچ فکری نکردم...پس مرخصی خوبی بود
شادی
20 اسفند 92 11:54
عجب شادی جون این چیزا توی دنیای مجازی زیاده. کاریش هم نمیشه کرد. قانون کپی رایت توی کشور ما اصلا معنی نداره. ولی شاید بتونی از طریق اتحادیه و .... پیگیری کنی ولی فکر نکنم به دردرسرش ارزش داشته باشه. نیمه پر لیوان رو ببینی باید خوشحال باشی که عکس شیرینی که درست کردی اینقدر خوب بوده که مورد توجه واقع شده. بیزحمت یک امضاء بده
مامان شادی
پاسخ
اتفاقا شادی جون میخواستم بگم شما هم رو غذاهات اسم وبلاگ رو بنویس
شادی
20 اسفند 92 11:58
خصوصی
مامان فرخنده
20 اسفند 92 12:54
واي همشهري معروف شدي ميشه يه امضاء به ما بدي شادي جووووووووووووووووووونم عزيزززززززززززززززم توي ايران چي راي ميشه پيگيري كرد كه اين دوميش باشه پس زياد غصه نخور به اين فكر كنم كه چقدر مطالبت مهمه كه توي روزنامه چاپ ميشه به فال نيك بده برو به همه هم پز بده
مامان شادی
پاسخ
پز میدهیم
مهسا مامان نورا
20 اسفند 92 13:33
عزیزم عجب کاری میکنن اینا من رفتم تو سایت اما ندیدم به هر حال کارشون خیلی زشت بوده
مامان شادی
پاسخ
صفحه سومه باید ورق بزنی
مهسا مامان نویان
20 اسفند 92 18:01
واااااای عجب کاری کردن ولی منم موافقم نیمه پر لیوان نگاه کنی کدبانویی و با سلیقه بودن این دردسرارم داره شادی جونم عکست منتخب شیرینی کشمیشی ها شد واسه این چیزا فکرت اذیت نکن
مامان شادی
پاسخ
سخته نیمه پر دیدن ولی خوب اولش ناراحت شدم ولی دیگه مهم نیست
مهسا مامان نورا
20 اسفند 92 18:09
اوکی ا لان دیدم تو رو خدا ببین چه کارا که نمیکنن
مامان شادی
پاسخ
اشکالی نداره شیرینی منتخب شدولی اون دنیا یقه شون رو میگیرم
الناز مامان طاها
20 اسفند 92 18:27
كارشون زشت بوده شكي در اين نيستاما شادي جون ما رو ميشناسي بابا تحويل بگير كم كم بايد تو نيويورك تايمز دنبالت بگرديم جهاني شدي رفت
مامان شادی
پاسخ
ظریف جون نیویورک تایمز جلو من بوق میزنه ..دیگه جهانی شدم رفت
شادی
21 اسفند 92 11:42
سلام عزیزم. ایمیلت به دستم رسید. خیلی کامل و عالی بود . خیلی خیلی لطف کردی عزیزم.
مامان شادی
پاسخ
قابلی نداشت عزیزم
ساناز
21 اسفند 92 15:38
شادي جون اين چيزا تو اينترنت زياد اتفاق ميفته ولي من اگه جات بودم حسابي خوشحال ميشدم كه كارم اينقدر خوب بوده كه تو مجله جام جم گذاشتن اينهمه عكس تو اينترنت هست چرا مال شما ؟ پس كارت خوب و عاليه و ناراحت نشو.چون معمولا آدرس عكسارو نميزارن كاش عكس بيسكويت هاي منو بزارن بدون منبع
مامان شادی
پاسخ
یهو دیدی دزدیدن ها؟پربازدید هم هستی دیگه بدتر...ولی باور کن حس خوبی نیست...برات پیش بیاد بعد میفهمی
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
21 اسفند 92 19:02
عجببببببببببببببببببببببببببببببببب
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
21 اسفند 92 19:07
عکسش بالا نیومد ولی خدایی هم عکستتون از همه خوشلتر بوده هم باسلقه چختین که عکس و دستور شما رو برداشتن ه ذره هم باعث خوشحالیه ولی در کل کارشون زشت بوده خو
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم از تعریفت
مامان هیراد
22 اسفند 92 1:18
سلام عزیزم باید عادت کنی چون کارهای خوب رو زود کپی میکنن اما هیچی مثل کار اول نميشه
مامان شادی
پاسخ
سلام عزیزم اره اینو قبول دارم هیچی مثل کار اول نمیشه اینم اولین شیرینی کشمشی من بود
مامان سهند و سپهر
24 اسفند 92 10:10
دیگه اینجا کم آپ می کنی ؟
مهسا مامان نورا
24 اسفند 92 11:01
سلام شادی کجایی دوستی کم پیدا
مامان شادی
پاسخ
همین دو رو برا...تو اون وب آپم
مامانه کیاناوهانا
24 اسفند 92 12:03
سلام شادی عزیزم... کجایی دوستم خبری ازتون نیست ...فرشته های نازت خوبن؟ پست جدید نمیزاری...دلم براتون تنگ شده...
مامان شادی
پاسخ
ببخشید عیده و شیرینی پزی و خونه تکونی و یه وروجکی که خونه تمیز برام نزاشته
زهره(مامان فاطمه)
25 اسفند 92 15:33
سلاااااااام شادی جونم میگما از وب گذر میگیری ماروووووو رفتم جام جم رو ببینم دیدم طریقه سبزه عید درست کردنو زده مشغول خوندن اون شدم اصلا شیرینی کشمشی رو یادم رفت خوبی عزیزم حسابی درگیر شیرینی پزی هستی عزیزم خدا قوت ببوس تینا ورایان گلمووووووووووو
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم من فقط وب گذر نصب کردم..سر نمی زنم ...مگر اینکه کامنت ناجور بیاد بخوام مچ بگیرم
زهره(مامان فاطمه)
25 اسفند 92 15:34
ولی جدی من اگر اینکارو باهام بکنن کلی چیزکیف میشم میگم حتما از شیرینی من خوشگلتر نبوده اینو گذاشتن پس خوشحال باش عزیزم
مامان شادی
پاسخ
چشم