تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

توپک های سیب زمینی کنجدی

1392/6/2 10:00
نویسنده : مامان شادی
458 بازدید
اشتراک گذاری
 
مواد لازم

سیب زمینی………………۱ عدد
کنجد………………………به میزان لازم
نمک و فلفل …………….به میزان دلخواه
۱-سیب زمینی را آب پز میکنیم (در حدی که نرم بشه)
۲- سیب زمینی را له میکنیم به آن نمک و فلفل را میزنیم و بعد اندازه گوجه سبز گلوله درست میکنیم
۳-توپک ها در کنجد میغلتانیم
۴-در روغن زیاد وداغ سرخ میکنیم (نیازی به سرخ کردن زیاد نیست)
من تازگیها از کنجد زیاد استفاده میکنم حتما تو لیست غذایی نی نی ها بگنجونید

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارساجونی
2 شهریور 92 13:18
هیچی دیگه غیراز سیب زمینی نمیخواد؟؟؟؟ سیب زمینیش تو روغن وا نمیره؟؟ میشه آموزش چخرتمه رو هم بگین؟غذای رشتیه؟؟


اگه جنس سیب زمینی خوب باشه نه وا نمیره میتونی بهش پیاز و سبزی و تخم مرغ و یا هر چیزی که دوست داری اضافه کنی این مدل ساده است که من توضیح دادم عزیزم
الناز
2 شهریور 92 18:35
به به من شیکمو که دهنم آب افتاد ولی این پسر بد غذای من هیچی دوست نداره
دیوانم میکنه تا غذاشو بخوره


وای نگو که از بدغذایی دلم خونه دخترم تینا خیلی بدغذاست حتی الان که 9 سالشه
شادی
3 شهریور 92 14:58
چه هوس انگیز!!!!من نمی تونم به آوینا کنجد بدم. ولی سیب زمینی سرخ کرده و کوکو و کتلت های کوچولو براش درست می کنم. بچه ها از غذاهای با سایز کوچک و فانتزی خیلی خوششون میاد.


نوش جونش آره غذاهای انگشتی باب طبعشونه