تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

دوستان خوب

1392/7/4 19:00
نویسنده : مامان شادی
328 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی دوستیها به اندازه ی یک قند شیرین هستند.

بعضی دوستی ها مثل یک شکلات هستند باید برای چشیدن طعم و مزه  اونهارو ساعت ها گوشه ی

لپت نگه داری تا بتونی با مزه مزه تو وجودت حلشون کنی.

گاهی دوستی ها مثل یک لباس می مونه یک لباس گرم توی هوای سرد یا یک لباس سرد توی هوای

گرم.

گاهی دوستی ها یک لیوان اب خنک هستند که بر روی اعصاب داغ میریزند تا اونها رو خنک کنه.

و گاهی... دوستی ...عزیزی..مهربونی  با یه پست قشنگ همه

احساسات قشنگشو می ریزه توی پست مخصوص و تقدیمت می کنهقلب

دوست عزیزم..مامان پارسا گلی مهربونم..ممنون که هستی . Klik hier voor meer gratis plaatjes

 دوست عزیزم الناز جون مامان طاها گلی  ممنون که هستی. Klik hier voor meer gratis plaatjes

 دوست عزیزم شادی جون مامان آوینا گلی ممنون که هستی. Klik hier voor meer gratis plaatjes

 دوست عزیزم متین جون مامان ایلیا گلی ممنون که هستی. Klik hier voor meer gratis plaatjes

                             

 

پ ن : پست تبریک تولد پسرم قلب در وبلاگ پارسا جون ماچ

پست تبریک تولد پسرم قلب در وبلاگ طاها جون ماچ

پست تبریک مامان اوینا گلی جونم بدون عنوان بود نتونستم درج لینک کنم ماچ

پست تبریک تولد پسرم قلبدر وبلاگ متین جون مامان ایلیا گلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارساجونی
4 مهر 92 16:15
عزیز دلم اصلا قابل شما و رایان عزیزم رو نداشت گلم ایشالله همیشه شاد باشین


بووووووووووس
الناز مامان طاها
4 مهر 92 17:38

کارهاتو کردی مامانی که onهستی؟میبینم که مامان پارسا گلی پیش دستی کرده...
چقدر زود اومدی پست و دیدی خودم تازه وب و باز کردم اومدم یه تغییری بدم که دیدم نظر گذاشتی
به هر حال مبارکش باشهامیدوارم شاهد موفقیتش در تمام مراحل زندگیش باشی


بله عزیزم آشپزخونه و لپ تاپ دو جز جداناپذیرن کارهامو بیشترشو دیروز کردم
مامان ثریا
5 مهر 92 11:03
سلام عزیزم خوبی؟ چه متن قشنگی نوشتی ... همچنین این متن که واسه تولد پسرت نوشتی ... شما خیلی مامان خوبی هستی ای کاش منم بتونم مامان خوبی باشم ... میدونی دلم یه دونه از این دوستایی که مثل اب خنک هستند میخواد ... دلم خیلی پره و میسوزه از خیلی چیزها... این روزها همش گریه میکنم بیچاره نینیم
الناز مامان طاها
5 مهر 92 20:48
سلام شادی جون
معلومه خیلی خسته شدی که نیومدی آپ کنی
تولد رایان گلی خوب برگزار شد؟


سلام عزیزم نه خسته نیستم طبق معمول اخر هفته ها انزلی بودم نشد آپ کنم..ایشالا امشب
مامان پارساجونی
6 مهر 92 1:16
سلام شادی جون انشالله که جشن تولد به خیر وخوشی تموم شدخدا قوت و خسته نباشی مامان مهربونبیصبرانه منتظر عکسایه تولد هستیم


در حال آپ کردنم گلم
مامان سهند و سپهر
6 مهر 92 8:47
تولد رايان جوني مبارك ماماني
خسته نباشي و اميدوارم به پسري هم حسابي خوش گذشته باشه


ممنونم عزیزم..عکسها رو بالاخره آپ کردم
(زهره)مامان فاطمه
6 مهر 92 11:05
سلام عزیزم منم آخر هفته ها فقط وفقط درخدمت فاطمه هستم ببخش دیر آمدم بهت تبریک بگم. ایشااله همیشه شاد باشید عزیزم .


ممنون گلم خوش اومدی