تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

برای عرض تشکر!

1392/8/27 17:52
نویسنده : مامان شادی
339 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از سپیده جون (از وبلاگهای منتخب و پربازدید نی نی وبلاگ)که باز هم به من افتخار دادن

 

 از مطالب من توی وبشون گذاشتن.

 

 قبلا هم منو شرمنده کرده بودن و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا هم لطف داشتن و از پستهای من

استفاده کردن.  البته تولد تینا و  تولد رایان هم تو وبشون هست.

 

چقدر اینجا اینجا کردم. ابله 

                              

 

پ ن: کوالا دیدید؟ حالا رایان کوالا هم بشنوید..مستحضرید که چرا؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

امیرحسین گلی از باغ بهشت
27 آبان 92 17:54
بله قبلا از نظراتشون تو نی نی سایت و دستور غذاهاشون تو وب سایتشون بهره بردم خیلی ممنون بابت دستور ترشی و غذاهای دیگه که میذارین
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 18:20
چه خوب دستشون درد نکنه....
الناز مامان طاها
27 آبان 92 20:40
دستشون درد نكنه،البته با هنر نماييهاي شما وبش پر طرفدار بوده پر طرفدارتر ميشهكوالا يه موجود بانمكه كه همش به درخت چسبيدهحالا چرا رايان كوالانكنه همش تو بغلته
مامان شادی
پاسخ
دقیقا همش تو بغلمه امروز کمر و پام به شدت درد گرفته
الناز مامان طاها
27 آبان 92 21:30
الهي بميرم دوست جونيخيلي اين مدت خسته شدي اول تينا حالا هم كه رايان،طفلي بچه خودشم زجر ميكشه،انشالله داروهاي اين دكتر اثر كنه و خوب بشه
مامان شادی
پاسخ
ایشالا دوستم
مامان پارساجونی
28 آبان 92 8:54
شما که مطالبت کامله ماشالله !سپیده جونم که منتخبَن و پر بازدید! ببین چی میشه نور علی نور موفق باشی دوست جونم
مامان شادی
پاسخ
فدات عزیزم دوست جونای من تعریف نکنن کی بکنه..جالبه از وقتی رمز گذاشتم بیشتر شده بازدید خخخخخ
مامان پارساجونی
28 آبان 92 8:55
راستی شادی جون رایان گلی بهتر شد؟
مامان شادی
پاسخ
ایشالا تا 3 روز دیگه نتیجه این داروها رو میگیرم عزیزم..همش میخواد بغلم باشه و بهونه میگیره..یا رو پامه و من با موبایل میام پیشتون
مامان سهند و سپهر
28 آبان 92 9:26
عزیز دلمممممممممممم بخورش از طرف من. خیلی خوشم میاد وقتی می چسبن بچه ها مامانشونو. وای این سهند و سپهر وقتی حس بوس کردنشون میگیره مثه این ننه بزرگا بوس می کنن دوطرف سرمو میگیرن و یه ماچ آبدار. خیلی مزه میده مامانی. اون گرفتنه با اون دستای کوچولوشون خیلی حال میده . رایان جونی بهتره دیگه خداروشکر؟ خدا به شما هم قوت بده . زیاد راه نرو وقتی میاد بغلت بیشتر نشسته بغلش کن . عشیش منه
مامان شادی
پاسخ
نشسته قبول نداره شازده میگه راه برو
مامان سهند و سپهر
28 آبان 92 9:27
راستی خیلی خوبه مطالبتون دست سپیده جون هم درد نکنه که عکس این خوشگلا رو با هنرمندی مامانشون و گذاشته توی وبش
مامان شادی
پاسخ
فدت همیشه لف داری به من
(زهره)مامان فاطمه
28 آبان 92 10:20
از بس تو خوبیییییییییییییییی
مامان ثریا
28 آبان 92 11:03
سلام دوست خوبم ممنون که بهمون سر زدی .. بخش من دیر میام اما به یادتون هستم ... راستی اگر دوست داری بهم رمز رو بده خوشحال میشم ...
مامان شادی
پاسخ
اومدم پیشت عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
29 آبان 92 9:42
شما یه مامان مهربون و کدبانویی منم تولدها رو که دیدم خیلییییییییییی خوشم اومد...عالی بودند
مامان شادی
پاسخ
فدای شما مامان مهربون