تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

fake weblogs!

1392/8/29 18:03
نویسنده : مامان شادی
421 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چند نفرتون مثل من گاهی وبلاگهای به روز شده رو از صفحه ورودی نی نی وبلاگ می خونن

واقعا گاهی تعجب میکنم که چرا اینا اینقدر بی جنبه و بیکارن دور از جون ،آنقدر نوشته ها و عکس‌هاشون از مثلا بچه هاشون که وجود خارجی ندارن خنده دار و مضحکه که من به جای خنده گریه ام میگیره

امروز اتفاقی به یکی از همین وبلاگها برخوردم که طرف مثلا دوقلو داشت، جالبه که اتاق دو قلوها از هم جدا و عکس گرفته شده از گوگل بود و فضای اتاق به اصطلاح بچه رو گذاشته بود توی وب، با یه عکس کاملا غیر حرفه ای فوتوشاپ شده از یه بچه که کنار هم گذاشته بودشون که مثلا اینا دوقلو هستن

عکس اتاق جدا -عکس بچه ها جدا -آنقدر اون 3 صفحه وبلاگش خنده دار بود من همش رو نگاه کردم،جالبه که این اولین وبلاگ زاده تصور وبلاگ نویس نبود که تا حالا خوندم -

فقط میخوام انگیزه اشون رو بدونم -چرا واقعا؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا مامان نورا
29 آبان 92 18:31
اره من هم به این مورد زیاد بر خوردم اره چرا واقعاً این کا رو میکنن ؟
مامان شادی
پاسخ
نمیدونم واقعا مهسا جون
الناز مامان طاها
29 آبان 92 18:57
جدااااااااخدا به دور مردم يه چيزيشون ميشه هااخه براي چيفكر كن حالا نصف اين مامانها كه ما فكر ميكنيم مامانن بابا باشن يا يه فرد بي كارادم تو دنياي مجازي هم ارامش ندارهطفلك چقدرم فعال بوده حامله نشده دوقلو زاييده
مامان شادی
پاسخ
خخخخخخ خیلی باحالی الناز تو نبودی من چطور این روزهای سخت رو تحمل میکردم
مامان آیسو وآیسا
29 آبان 92 19:16
وا چقدر جالبببببببببببببببببببببببب واقعا
مامان شادی
پاسخ
خیلی خنده دارن
راحله
29 آبان 92 19:46
واقعااااااااا؟؟؟
مامان شادی
پاسخ
بله عزیزم ایکاش لینک رو میزاشتم براتون
مامان مهرزاد جان
29 آبان 92 20:18
واااااااااااایییییییی حالا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشه لینکشو بذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شادی
پاسخ
والا چراشو خودمم نمیدونم ولی همون موقع به ذهنم نرسید لینک بزارم..با موبایل بودم و نمیشد..ولی این اولین بار هم نبود..
مامان پارساجونی
30 آبان 92 0:25
واای آدم باید چه چیزا ببینه و بشنوه کاش لینکشو میذاشتی شادی جون آدم تو دنیای واقعیم ی چیزا میشنوه سرش شاخ در میاره تو دنیای مجازی که دیگه حتما از این شاخای گوزنی باید از کله ت دراد با این چیزایی که میشنوی واقعا چقدرآدم بیکار پیدا میشه
مامان شادی
پاسخ
خیلی خنده دار بود مامان علی خوشتیپه هم از این وبلاگها دیدن..در نگاه اول متوجه نمیشی ولی دقت کنی کاملا معلومه
مامان علی خوشتیپ
30 آبان 92 1:13
اوووه خواهر فراونه...اینقدر مدلای دیگه میبینی حالا...من تو دوسال و نیم که اینجا بودم همه جور آدم دیدم اتفاقا این دوقولو رو هم دیدم...ولی حذف شده بود...من براش نوشتم ولی اصلا به روش نیورد...آخه دوقولوهاش یکیش 4 ساله میزد یکیش 1 ساله بعد یه عده از مامانها هم هی اومده بودند و نظر گذاشته بودند که چقدر نازن...اونا بدتر از اونین که وب الکی میسازه تا یه حدودی من متوجه اهدافشون شدم!!!
مامان شادی
پاسخ
نه عزیزم اینی که من دیدم همسن بودن ولی کلا زیادن این وبلاگها
مامان سهند و سپهر
30 آبان 92 7:54
جدی چه عجیب. کاش لینک داشت مامانی. کلی آمار وبش میرفت بالا پست قبلی بامزه بود منم همینجوریم!! دقیقا
مامان شادی
پاسخ
آره عزیزم مامان علی خوشتیپه هم این وبلاگها رو دیدن
مامان سهند و سپهر
30 آبان 92 9:24
مامان علی اهدافشون چیه حالا ؟
مامان شادی
پاسخ
این سوال منم هست مامان علی خوشتیپه
آمنه
1 آذر 92 22:43
انگیزه اشون رو گرفتی به ما هم بگو خوهر! خخخخخخ
راحله
2 آذر 92 10:29
عزیزم خب لینک رو بذار اگه تونستی آخه خیلی دلم میخواد ببینم اون وبلاگه رو
مامان الینا
3 آذر 92 9:53
چقدر عجیب من تو یه وبلاگی دیدم طرح هلو کیتی رو گذاشته بود و میگفت این سرویس خوابی هست که برای دخترم سفارش دادم و اینم اتاق خوابشه !!!!ولی اینجوریش رو ندیده بودم!
مامان شادی
پاسخ
اتفاقا اون وبلاگ رو هم دیدم..خخخخ خیلی باحال بود ..عکس اینترنتی جایروبال رو گذاشته بود نوشته بود واست آلوماوالت خریدم خخخخخخ