تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

نظرخواهی!

1392/8/30 10:35
نویسنده : مامان شادی
486 بازدید
اشتراک گذاری

طبق گفته چند نفر از دوستان عزیزم وبلاگم خیلی سنگین بود و دیر بالا می یومد..هر چند که

خودم مشکلی نداشتم ولی گفتم دوستان واجبترن ..برای همین زیبا سازی ها رو از امکانات

جانبی تقریبا حذف کردم.اما کماکان مشکل پابرجا بود و ظاهرا مشکل از قالب وبلاگم بود..نمیدونم

چرا؟سوالبرای همین قالب دیگری رو انتخاب کردم ..حالا موندم بین این یکی که قبلا هم قالب

وبلاگم بود و این یکی که  تینا زیاد دوست نداره ..ولی برای خودم جدید و جالب بود با

رنگهای پاییزی..حالا از دوستان خوب خودم میخوام نظر بدن بگن این قالبی که الان گذاشتم بهتره

یا اونی که لینک دادم؟تو رو خدا نگید هر چی خوشت میاد فرقی نداره..میخوام یه آمار بگیرم هر

قالبی که به نظر اکثریت بهتر بود اونو بزارم..هر چند که قالبهایی که انتخاب میکنم از سایتها

ملاکهای مورد نظر خودم رو که یکیش مثلا نمایش افراد آنلاین هست و دیگریش صفحات جانبی

که اینا نشون نمیدن و من کلی مطلب تو صفحات جانبی دارم و خواننده و حتی خودم هم

نمیتونم بهش دسترسی داشته باشم ..و اشکال دیگرش عدم نمایش موضوع مطلب پست شده

است که در کنار باکس نظرات نمایش داده میشه و اینا ندارن ..فقط قالبهای خود نی نی وبلاگ

همه این امکانات رو دارن که زیادی تکراری شدن ..باید خودم دست به کار شم و طراحی قالب یاد

بگیرم ..ممنون.

پ ن:قالب ادامه مطلبم همون قالب قبلی هست که نمایش آمار وبلاگ داره ..و شما وقتی رمز

مطلب رو وارد میکنید برای خوندن مطلب همون قالب قبلی رو خواهید دید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سهند و سپهر
30 آبان 92 10:48
حالا که داری رای جمع می کنی من هم رای خودمو اعلام می کنم مامانی . با اجازه همون که لینکشو دادی و نارنجی بود رای منه پیشاپیش از تینا جون معذرت می خوام ها
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
30 آبان 92 10:52
شادی جووون منم اتفاقا دیروز همینو گذاشتم رو وبلاگم ولی بعد دیدم نوشته های آخرین مطالب که بلنده میوفته رو هم برا همین دوباره عوضش کردم ولی مال تو اونجوری نشده
مامان شادی
پاسخ
من هم قبلا که گذاشته بودم برای امکانات جانبی اینجوری میشد کلا زیباسازی رو حذف کردم ..دیگه اصلا چیزی نداره که بیفته روی هم
مامان پارساجونی
30 آبان 92 11:47
به نظر من این که الان گذاشتی خوشگلتر از اون نارنجیست البته من اون قالب 3ستونه قبلی رو بیشتر دوست میداشتم میدونی اون قالب نارنجیه ستونهاش خوشگل ترند ولی اون عکس بالای قالبش به دِل من نمیشینه مثلا اگه بتونی خودت قالب نویسی کنی اون عکس بالارو عکس بچه ها بذاری و 3 ستونشم بکنی خیلی عالی میشه نظر دیگه ای ندارم و یه خواهش اگه تونستی قالب نویسی یاد بگیری به منم یاد بدی
مامان شادی
پاسخ
به نظرم خیلی سخت بود یه زمانی رفتم تو گوگل سرچ کردم دیدم سخته مم نمیکشه ول کردم ممنون از نظرت عزیزم..خودم هم اون رو خیلی دوست دارم واسه همین همون قبلی هنوز تو ادامه مطلبم هست
مامان هيراد
30 آبان 92 13:14
سلام عزيزم هرچي انتخاب ميكني زيباست .من كه دوستش دارم رمز هم كه گفتي براي تم فقط صحيح بود و ديگه چيزي دريافت نكردم ممنون كه به ما سر ميزني عزيزم دوتا ماماني رو ببوس
مامان آیسو وآیسا
30 آبان 92 13:25
خصوصی داری
الناز مامان طاها
30 آبان 92 14:03
من از اوني كه لينكشو گذاشتي(نارنجيه)بيشتر خوشم اومد
الناز مامان طاها
30 آبان 92 14:31
راستي گلم مشكل با انتخاب اين قالب رفع شد
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رو شکر
الناز مامان طاها
30 آبان 92 14:40
شادي جون نميخواي يه قالب انتخاب كني كه سه ستونه باشه
مامان شادی
پاسخ
خودمم 3 ستونه دوست دارم ولی انگار 3 ستونه ها حجمشون بیشتره دیر بالا میاد ولی قالب ادامه مطلبم 3 ستونه است ..همون قبلیه
مهسا مامان نورا
30 آبان 92 18:07
بزار فکر کنم !؟!؟به نظر من اون یکی که لینک دادی شادتره و بهتره
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هيراد
30 آبان 92 19:38
يه دنيا ممنون خيلي خوبي
مامان شادی
پاسخ
قابلی نداشت
مامان هيراد
30 آبان 92 22:18
سلام گلم تو 15 ماهگي هيراد و توي عكسهاي تولدش هستم اگه خوب نبود بگو جداگانه عكس رو بذارمس
مامان شادی
پاسخ
سلام عزیزم هر چی اومدم زیر پست تولدش کامنت دادم بهت نرسید هی میگفت کد امنیتی درست نیست -دیدمتون گلمتولدش هم خیلی باسلیقه بود
شادی
30 آبان 92 23:17
سلام شادی گلی من اون یکی رو بیشتر می دوستم. خیلی شاد و قشنگه.
آمنه
1 آذر 92 22:45
یه مدت نبودم چه محیط امنیتی شده!! خخخخخخخخ اون یکی بچه گانه تره این یکی امنیتی تر
مامان سهند و سپهر
2 آذر 92 9:27
خب بالاخره کدوم رای آورد ؟
مامان شادی
پاسخ
فعلا اکثریت نظر شما رو دادن
زهره(مامان فاطمه)
2 آذر 92 14:44
این که الان هست زمینه آبی روشنه یه طوری بی روحهههههه عزیزم
مامان شادی
پاسخ
پس اون رو پسندیدی؟