تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

ذرت مکزیکی!

1392/9/26 20:39
نویسنده : مامان شادی
907 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه غذای خوشمزه و ساده ذرت مکزیکی رو من از مامان دوقلوهای عزیز یاد گرفتم..البته همیشه

حاضری بیرون می خوردم ولی خودم تا حالا درست نکرده بودم..

 


 
طرز تهیه رو از وبلاگ خودشون بخونید...فقط من کمی پنیر پیتزا و کلپر هم به موا اضافه کردم...
نوش جون...امروز وبلاگم شده بود آشپزی نیشخند 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
26 آذر 92 20:45
من میخوام وزن کمکنم تو رو خدا دیووونم نکن
مامان شادی
پاسخ
نترس پشت مونیتور وزن هم کم می کنی دیدنش لرزه بر اندام می ندازه میری رو ویبره لاغر می شی
مامان سهند و سپهر
26 آذر 92 20:57
وای نوش جونتون مرسی شادی جووووونم خیلی عالی شده ظاهرش طعمش چطور بود ؟ اومممممم دهنم آب افتاد منم یک کمی پنیر زده بودم اتفاقا ولی چون تو دستورش نیست منم ننوشتم
مامان شادی
پاسخ
طعمش عالی بود من همینجوری رو گاز داشتم می خوردمش-دستت درد نکنه بابت آموزش-جناب همسر هم خیلی خوردند
مامان پارساجونی
27 آذر 92 0:35
ای بابا تو که مارو کشتوندیفکر کنم اگه بخوای همینطوری پیش بری وبلاگت طَلَفاتم داشته باشه
مامان شادی
پاسخ
نه خدا نکنه اوو-میزارم که فرداش تو درست کنی دیگه
مامانه کیاناوهانا
27 آذر 92 0:46
وای شادی جون من عاشق ذرت مکزیکی هستم هیچ وقت از خوردنش دریغ نمی کنم مرسی از عکس هوس انگیزش... راستی تبریک عزیزم امروز جزو وبلاگهای پر بازدید بودین
مامان شادی
پاسخ
واقعا؟حیف که خودم ندیدم-ممنون که گفتی
مامان سهند و سپهر
27 آذر 92 8:01
سلام شادی جونم الان وبلاگت رو توی پر بازدید ها دیدم مبارکککککککککککککک باشه
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم خودم هم صبح دیدم..دیشب ندا جون خبر داده بود..ولی ندیده بودم
مامان پارساجونی
27 آذر 92 8:13
اووووووووووو -دست و جیغ و جیــــــــــــــــــــــــتغ و هورا دوست جونم وبلاگت جزءوبلاگای پر بازدیدهگفتم طلافت میدی حالا ببین چقدرشون طلف شدن
مامان شادی
پاسخ
ممنون قربونت برم خودم هم صبح دیدم..
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 آذر 92 9:06
واااااااااااای اینم عالیههههههههههههه
مامان شادی
پاسخ
اینو از رو دست مامان دوقلوها تقلب کردم