تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

تینا و رایان در لیست پربازدید های امروز!

1392/9/27 8:31
نویسنده : مامان شادی
358 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که این وبلاگ رو ساختم (اسفند 1391) اصلا فکرش رو هم نمی کردم که روزی بیاد که

 بتونم اسم وبلاگم رو جز پر بازدیدها ببینم..

امروز اما به خودم می بالم به خاطر داشتن دوستان خوبی چون شما که تو این مدت همراهم

بودید و مرتب بهم سر میزدید..چه دوستان عزیزی که همیشه به من لطف دارن و چه خوانندگان

خاموش وبلاگم (به هر نیتی که سر میزنن) باعث شدید امروز وبلاگ عزیزترین هامو در لیست پر

بازدید ها ببینم ..

هر چند که خودم رو لایق بازدید زیاد نمی دونم ..چون چیز خاصی نمی نویسم ..اکثرشون هم

رمز دار هستن و تعدادی که رمزم رو دارن به تعداد انگشتان دست  هم نمی رسن..از همه شما

دوستان عزیزم ممنونم .

یه تشکر ویژه  از مامان کیانا و هانای عزیزم که دیشب به من این خبر رو دادند...همیشه خوش

خبر باشی ندا جون .

 

 

         

                آمار ساعت 7 صبح امروز بازدید وبلاگم  که تقریبا معادل کل بازدید دیروزه 

 

 

 

 

البته خودم فکر می کنم دلیل پر بازدید بودنش این آشپزیها باشه..ملت هنر مند و کدبانو داخل

پرانتز شکمویی داریم...خودم در لیست اول شکموها قرار دارمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پارساجونی
27 آذر 92 9:03
مبارکه مبارکهمبارک دست و جــــــــــــــــــــــــــــــیغ و هورا هوراااااااا -هوراااااااااااااااااا-هورااااااااااااااااااااااااااااا
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 آذر 92 9:08
واقعا ارزش پربازدید شدنو داره هرچند من همیشه دیدم بازدیداتون بالاست
مامان شادی
پاسخ
شما لطف داری گلم
مهسا مامان نویان
27 آذر 92 10:15
عزیزم تبریک میگم امیدوارم همیشه بهترین باشیشادی جونم انقدر خوبی که حتی تو این دنیای مجازی همه رو به خودت جزب میکنی
مامان شادی
پاسخ
خوبی از خودته قربونت برم
مامان سهند و سپهر
27 آذر 92 11:09
تبریک مجدد
مامان آیسو وآیسا
27 آذر 92 11:39
مباررررررررررررررررررررررررکه شادی جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
(زهره)مامان فاطمه
27 آذر 92 11:59
عزیزم هم وبت هم خودت خیلی خوبی برا همین بازدیدت بالاست مبارکه
مامان شادی
پاسخ
خوبی از دوستان گلی مثل شماست که در هر شرایطی به من سر میزن
مامان الینا
27 آذر 92 16:12
مامان هيراد
27 آذر 92 17:04
مباركـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه عزيزم ما كه گفتيم هميشه بهتريني خوب الانم ديدي ديگه
الناز مامان طاها
27 آذر 92 23:23
با با معرووووووووف،دیگه باید وقت بگیریم بیایم وبتون
مامان شادی
پاسخ
نه بابا این آمار گیر فکر کنم اشتباه امار میده..آمار وب گذرم زمین تا اسمون با مال نی نی وبلاگ فرق داره
شادی
29 آذر 92 19:13
خیلی بهت تبریک میگم عزیزم. وبلاگ با احساس و پویایی داری. من که همیشه از خوندنش و از آشنیی با تو خوشحالم.
مامان شادی
پاسخ
به همراهی دوستان خوبی مثل شما ادامه میدم
fifi
9 اسفند 92 18:05
tabrikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk man ba inke ashpazi nemikonam ama be webloge sar mizanam hamishe chon asheghe ghazaha va taziyane ghazahatam