تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

ترافل شکلاتی (توپک شکلاتی)

1392/10/15 20:58
نویسنده : مامان شادی
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

دقت کنید نوشتم ترافل ها؟ این با ترایفل فرق می کنه ..شاید بعدها ترایفل هم درست

کنم     

 

 

 

ادامه مطلب با ما باشید

 مواد لازم:


شکلات تخته ای  1 بسته

کیک کاکائویی (من برونی درست کردم)


گردو                  200گرم


خامه                 1 لیوان


پودر نارگیل  و پودر پسته       مقداری

طرز تهیه:


کیک کاکائویی را در ظرفی خرد نمایید .سپس  شکلات تخته ای را آب کنید و همراه خامه

به کیک خرد شده اضافه کنید.گردو را هم خرد کرده  و به مواد فوق اضافه نمایید . سپس همه مواد

را با هم مخلوط کنید. به اندازه یک گردو از مواد برداشته آن را گرد کنید ودر پودر نارگیل و یا پودر

پسته بغلتانید و در ظرف مورد نظر بچینید.

 

 

 

تینا پیشنهاد داد این توپکها رو به جای اینکه تو کپسولی بزاریم بهش خلال های تم تولد رایان و

تم تولد خودش رو وصل کنیم ..من هم دیدم پیشنهاد جالبی هست و استقبال کردم(اینا مال تولد

یکسالگی رایان هست با تم تولد جنگل که همش کار خودمه)

 

 

این هم مال تولد تینا که فقط همین یکی باقی مونده تولد 9 سالگیش با تم فرشته پرنسسی که

خوب پر واضح است این هم کار خودمه عینک

 

ا

این توپکهای فسقلی رو دست کم نگیرید ها؟؟؟یک کثافت کاری شد سر درست کردنشون ..پودر

پسته و پودر نارگیل و خرده های کیک برونی همه جا پخش بود..ما هم دیدیم زمستونه گفتیم

مورچه ها غذا بخورن ثواب کنیم..دست و بالتون هم چون باید توپکها رو گردالی کنید کثیف میشه

واسه همین نتونستم از مراحل کار عکس بگیرم ولی توضیحات قابل فهمه..

نوش جون

منبع:گوگل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 21:04
عالیه راحت وخوشمزه هم که حتما هست دستت درد نکنه دوست کدبانوی من بوس برا تینا جووونم با فکر قشنگش شادی جووون دوباره رفتم تو رژیم یه پست دیگه بزاری از این خوشمزه ها دیگه امروز حتما سکته رو میزنم بوس برا رایان هم یادم نره
مامان شادی
پاسخ
گلم خودم لب هم نزدم..ولی خوب موقع درست کردم ناخنک زدم
الناز مامان طاها
15 دی 92 21:31
من از خورن اين معافم
مامان شادی
پاسخ
منم نخوردم قربونت برم
مهسا مامان نورا
15 دی 92 21:40
دستت درد نکنه کد بانوی نی نی وبلاگ
مامانه کیاناوهانا
15 دی 92 23:55
مرسی شادی جون از این همه سلیقه ... شادی جان غذای رژیمی هم بزار
مامان شادی
پاسخ
خوب گفتی-باید برم تو خطش
مامان سهند و سپهر
16 دی 92 10:15
منم میخواااااااام چقده خوشگله و خوشمزه هم باید باشه با این موادی که توش به کار رفته
مامان شادی
پاسخ
حتما درست کن عزیزم خوشمزه است
رها
17 دی 92 14:45
آشپزیتون عالیه خانم شادی خانم میشه محبت کنی یه بارم که شده ، دلت واسه ما بسوزه و یه غذای رژیمی بذاری آخه من تو محیط کاری - با این گشنگی گناااااااااااااااااااه دارم
مامان شادی
پاسخ
چشم شاید رفتیم تو خط رژیمی
✿مامان علی خوشتیپ✿
18 دی 92 12:04
ووووووووووووی از این خوردم...خیلی خوشزن آفرین تینای باسلیقه...معلومه دختر شادی جونی
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
FwBzqBMLpnqAuM0YQfyTsJnB2hlGHX8yLuHQU7em7n4zN10RpSy9oIdwJbcOapmV
21 دی 92 10:26
مامان شادی
پاسخ
ببخشید اسم و ادرستون درست نیفتاده...متوجه نشدم شما کی هستین-الا از وب گذر دیدم زهره جون خودمونه