تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

ممنون که هستید

1392/10/22 11:19
نویسنده : مامان شادی
251 بازدید
اشتراک گذاری

http://upir.ir/files/cf1c219ef2d1.pngچند روز پیش الناز عزیزم بهم خبر داد که جز وبلاگهای پر بازدید شدم (برای بار دوم)و برام عکس

گرفت و ارسال کرد

ممنون الناز جون..هر چند که چیز خاصی نمی نویسم و لایق پربازدید شدن نیستم ولی خواستم

برای بچه های گلم اینجا ثبت کنم یادگاری بمونه..ممنون از همه دوستان که به من سر میزندقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

(زهره)مامان فاطمه
22 دی 92 11:24
اونکه عاشق کوکوسبزی با برنج سفید بو من بودماااااااااااا نگی مریخی شدم
مامان شادی
پاسخ
نه دیگه دیر گفتی زودتر گفت بودم..خوب قربونت برم گزینه مشخصات من حفظ شود رو بزن تا مریخی نشی و مشخصاتی که یه بار میدی ثبت بشه
مامان آیسو وآیسا
22 دی 92 12:01
سلام دوست جووونم اومدم بهت تبریک اول صبحی انرژی گرفتم بوس برادوست گلم ونی ن های نازش... عکس رو الان سیو میکنم پست بزارم... مرسیخبر دادی مهربووون
مامان شادی
پاسخ
قابلی ندشت گلم مرسی از الناز جون که خبر داد و عکس گرفت
الناز مامان طاها
22 دی 92 12:13
شما لايق بهترينها هستي بانوي ديپلمات
مامان شادی
پاسخ
فدای بانوی ظریفم
متین مامی ایلیا
22 دی 92 14:14
خیلی هم مطالب وبت عاااااااااااااااااااالیه، از ما باید بپرسی که من به شخصه میگم مفید و خوندنی
مامان شادی
پاسخ
دوست جونم نگه کی بگه؟
مامان الینا
22 دی 92 15:35
معلومه ادمهای خوش سلیقه مثل من در نی نی وبلاگ زیادن
مامان شادی
پاسخ
قربون خوش سلیقگی تون
مامان هيراد
22 دی 92 17:46
مبــــــــــــــــــــــاركه عزيزم خوب شما پر بازديد نباشي ميخواي ما پر بازديد بشيم ؟؟؟؟ شما هميشه بهتريني
مامان شادی
پاسخ
شما هم که پر بازدید بودی عزیزم
مامانه کیاناوهانا
22 دی 92 20:23
سلام شادی جونم تبریک مامانه نمونه... چقدر خوشحال شدم دوستم پس معلومه که واقعا"یکی راستی شادی جون من بیشتر پستهای این چند روز رو خوندم ولی شرمنده چون عروسی خواهرم 3شنبه هست اومدم سری بزنم وعرض ارادت کنم انشاله میام وبرای پستهای قبلیت کامنت می زارم ...
مامان شادی
پاسخ
این چه حرفیه عزیزم مجبور نیستی که برای همه نظر بزاریعروسی خواهرت هم مبارک -همیشه به عروسی و خوشحالی
راحله مامان مانی
22 دی 92 21:27
بابا معروف
مهسا مامان نورا
22 دی 92 22:05
تبریک دوستم وبلاگ خوب و اموزنده و زیبا بایدم این پر بازدید بشه اونم شما
مامان شادی
پاسخ
دوستم تعریف نکنه کی بکنه
مامان پارساجونی
24 دی 92 18:33
بابا پر بازدیدمنکه هروقت بیام نت اول میام پیش شما
مامان شادی
پاسخ
شما لطف داری
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 دی 92 23:40
مبارکه عزیزم