تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

ایده های ولنتاین (تزیین یخ و انار و سیب)

1392/11/3 20:39
نویسنده : مامان شادی
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

روز عشق نزدیکه و خیلی ها دوست دارن این روز رو با بهترین عزیزانشون جشن بگیرن

من هم با ایده گرفتن از اینترنت یه چیزهایی درست کردم

طرز درست کردن یخ قالبی انار رو تصویری در ادامه مطلب گذاشتم بدون توضیح چون خیلی راحته

 

 

Valentine smiley 107 Valentine smiley 153Valentine smiley 107

 

 

Valentine smiley 107  Valentine smiley 153Valentine smiley 107

 

 

Valentine smiley 107 Valentine smiley 153Valentine smiley 107 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زهره مامان فاطمه
3 بهمن 92 15:08
عالیه
مامان امیرعلی گلی
3 بهمن 92 15:13
چه زیبا ممنون از آموزشت دوستم خوشحال میشم تو نظرسنجی ما شرکت کنید http://amirjan.niniweblog.com
مامانه کیاناوهانا
3 بهمن 92 20:29
مرسی دوست مهربونم با اینکه خودت مشغله داری جویای احوال ما میشی ...ممنون از لطفت... تقدیم به شادی عزیزم وفرشته های نازش
مامان شادی
پاسخ
بوووووووس
آشپزخونه مورچه داره
4 بهمن 92 1:01
نمیدونم پست بیسکوئیت های تی بگ کامنتهاش بسته ست یا اینکه باز نمیشه خیلی ایده جالبی بود
مامان شادی
پاسخ
تو صفحات جداگانه وبلاگمه..
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 بهمن 92 4:44
منم به فکر ولن بودم
مهسا
4 بهمن 92 15:43
چه خوب من هم درست میکنم
مامان هيراد
4 بهمن 92 16:27
مثل هميشه عالي
مامان سهند و سپهر
5 بهمن 92 9:20
خیلی توپ بود چقددددددددر زیبا کاش یکی بود برای ما درست می کرد
مامان شادی
پاسخ
خودم برات می درستم
شادی
5 بهمن 92 12:20
چه خوشگل و با سلیقه. زود رفتین به استقبال ولنتاین. وای شادی دو هفته دیگه کنکور دارم . بعدش برم یک صفایی به آشپزخونه ام بدم.
مامان شادی
پاسخ
آخ آخ اگه بدونی چقدر دلم برای وبلاگ آشپزیت تنگ شده
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 13:22
مامی یلدا و سروش
6 بهمن 92 10:54
دیگه کم آوردم شادی جان. بازم آفرین
مامان شادی
پاسخ
نه بابا خیلی اسونه شما که کدبانویی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 بهمن 92 13:38
سلام شادی جون بازم لینکی که گذاشتی برام و گذاشتم رو عکس کو کو باقالی خودم چک کردم دیدم اومد تو وبت به جای اون پست اموزش میاد تو وبت چـرا نمیدونم دستت درد نکنه عزیزم افتادی تو زحمت کلا باید بی خیال شم نازگل های نازنینت تو برام ببوس
مامان شادی
پاسخ
اشکالی نداره عزیزم...میتونی رو خود اسم کوکوی باقالی هم درج لینک کنی شاید درست شد..شایدم به خاطر قالب وبلاگ من باشه نمیدونم