تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

ایده های ولنتاین (صبحانه)

1392/11/3 22:41
نویسنده : مامان شادی
539 بازدید
اشتراک گذاری

Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042 

Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042 

ا 

ایده ها رو از گوگل گرفتم و سعی کردم درستشون کنم، اگه بشه برای ناهار

و شام هم یه چیزایی تو ذهنم هست که سعی میکنم درست کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
3 بهمن 92 21:27
سلام عزیزم شرمنده که با کارم باعث شدم دچار سو تفاهم بشی من زهرا هستم از کاشان من هنوز بچه ندارم واز دیدن تصاویر بچه ها لذت می برم و روز 2دی اومدم نی نی وبلاگ عکس بچه ها رو میدیم که به وبلاگ شما یه سر زدم فقط عکس سفر تون بود ومن هم برات نظر گذاشتم اینجا نی نی وبلاگ یا غذا وبلاگ و اون ادرس ماله برادرشوهر 13سالم بود که من فراموش کردم ببندم شرمنده که ناراحت شدی ولی من اصلا همچین قصدی نداشتم ولی خداییش خیلی برخورد شما ودوستاتون تند بود توروخدا انقد زود قضاوت نکنید وامروز دوباره اومدم یه سر بزنم به وبلاگتون وببینم ایا جواب برام گذاشتید یا نه دیدم وای خوب به خدمتم رسیدید
مامان شادی
پاسخ
خواننده عزیز فکر میکنم قضاوت اول رو شما کردید و گفتید که این نی نی وبلاگه یا غذا وبلاگ-فکر میکنم هر کسی این حق رو داشته باشه که هر چی دوست داره تو وبلاگش بزاره-کما اینکه ما تو نی نی وبلاگ وبلاگهای غیر مرتبط به کودک مثل آشپزی-بافتنی -کاردستی-ایده های جدید -و خیلی چیزهای دیگه داریم--قصد من از گذاشتن غذا تو وبلاگ بچه هام چندین دلیل داره که بارها نوشتم-یکیش جمع آوری یه منبع دستورات آشپزی الالخصوص غذاهای محلی شهرمون هست برای بچه هام -چون اونا همیشه کوچیک نیستن و همیشه با ما زندگی نمیکنن-میزارم به امید اینکه یه روز یه جایی دور از خونه و مادرشون از دستورات غذاهای مامان پز استفاده کنن و لذت ببرن-نمیدونم باز هم سر میزنید یا نه ولی اگر اومدید میخوام بدونید اگر هدفتون دیدن عکس بچه هاست من مطالبی که مربوط به بچه هام و خونواده میشه رمز دار کردم -و شما نمیتونید ببینید و از این بابت شرمنده ام-ولی اگر دوست دارید میتونید از مطالب آشپزی و دوستانه و استفاده کنید-موفق باشید
مهسا
4 بهمن 92 15:45
به به
مامان سهند و سپهر
5 بهمن 92 9:25
پس رفع ابهام شد کارت حرف نداره شادی جون
(زهره)مامان فاطمه
5 بهمن 92 9:51
بادوتا پست جدید آپم عزیزم
مامان شادی
پاسخ
میام پیشت گلم
مامان سهند و سپهر
5 بهمن 92 12:47
چه قالب خوشگلیییییییی مبارکه
مهسا مامان نورا
5 بهمن 92 13:12
وای خدااااااااااااااااا چه خوجل شده وبلاگتون افرین مااااااانی شاااادیییی
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 13:20
وای دستت درد نکنه ایده خوبیه نظر بالایی رو هم خوندم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 بهمن 92 14:50
باشه شادی جون داشتیم دیگه بابا من همون لینکی که برام فرستادی رو گذاشتم خوب چرا ادرس وبتو دادی به جای اینکه ادرس اون پست و بدی والا مردم چی میگن ااااای خدااااااااااااااااحالا لطفا ادرس همون صفحه رو بده که روش کیلیک کردن بره تو همون پست
مامان شادی
پاسخ
گلم الان اودم تو نظراتت دیدم لینکشو درست بهت دادم نظرم تو صفحه 4 نظراتت هست..باز دوباره برات میزارم http://tinaryan.niniweblog.com/post427.php
زهرا
6 بهمن 92 18:42
سلام من میام و وبلاگتونو می بینم ولی من جواب قضاوتمو گرفتم ولی امیدوارم دیگه انقد زود قضاوت نکنیم تا ارامش بیشتری داشته باشیم منم برا شما و فرزندان گلتون ارزوی سعادت و خوشبختی و عمر طولانی می کنم
مامان شادی
پاسخ
ممنون از حضورتون