تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

معرفی وبلاگ آشپزی من

1392/11/19 20:37
نویسنده : مامان شادی
480 بازدید
اشتراک گذاری

بنا به دلایلی یه وبلاگ آشپزی در بلاگفا راه اندازی کردم که بزودی افتتاح میشه..البته من نه آشپز

هستم و نه تخصصی در این زمینه دارم...فقط حس خوبی نسبت اشپزی و شیرینی پزی

دارم..یکی از دلایل ایجاد وبلاگ جدید کامنتهای نه چندان دوستانه برخی خوانندگان بود که منو

وادار کرد برای ثبت دستورات اشپزی که در واقع تجربیات اشپزی منه مصمم بشم..میگن عدو شود

سبب خیر حکایت ماست..

دلیل بعدی که بارها گفتم ایجاد یه اشپزخونه مجازی با دستورات غذاهای مامان پز و تجربیات

خودم در این زمینه هست برای گلهای زندگیم ..شاید یه روزی در اینده به دردشون خورد

هیچکی نمی تونه منکر لذت غذای مامان بشه...هر چقدر هم که در اشپزی تبحر داشته

باشی...غذای ماما ن یه چیز دیگه است...خواستم همه فوت و فن و نکاتی که خودم در اشپزی

رعایت میکنم رو براشون ثبت کنم تا به یادگار بمونه براشون

دلایل دیگه هم کمی شخصی هست که در حال حاضر صلاح نمی دونم عمومی مطرحش کنم

چون هنوز جنبه حقیقی به خودش نگرفته...شاید به زودی این امر محقق بشه..

امروز یه لازانیای لقمه ای دیگه ولی خیلی ساده تر از اون لازانیا که به شکل گل بود درست کردم

 دستورش رو قراره پس از انتقال همه غذاهایی که اینجا گذاشتم بزارم تو وب آشپزی..این

عکسش هست داشته باشید تا سر فرصت با آدرس وبلاگ جدیدم و طرز پخت این لازانیا بیام

خدمتتون..

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 20:46
مباررررررررررکه دوست خوبم ما که منتظریم بیصبرانه''' راستی عدو همیشه سبب خییییییییییییره این برا من ثابت شدهاست موففق باشی همیشه دوست گلم باهات درمورد دستپخت مامانها موافقمهر جا هر غذایی بخوری دستپخت مامانهامون بینظیر برامون'''خیلی کار خوبی میکنی که همه اینهارو برای گلهای نازززت به یادگار میزاری چون خیلی غذاها هستن که یواش یواش از منوهای خونگی دارن حذف میشن'''کار خوبی کردی بلاگفا ساختی خیلی قویتره نسبت به اینجا وبدون مزاحمه تقریبا البته'''همیشه موفق باشی کدبانو
مامان شادی
پاسخ
راستش دوست داشتم اینجا بسازم 2 بار هم ساختم مسدودش کردن..خیر سرم گفتم روز جمعه بسازم که تعطیل هستن و سر کار نیستن وبلاگم مسدود نمیشه...نگو همیشه اماده باشنبلگفا مشکلات خاص خودشو داره که زیاد خوشم نمیاد...مثلا به خیلی از سایتهای قالب رایگان امکان استفاده از کدهاشون رو نمیده و برای عکس هم باید در یه فضای مجازی دیگه اپلود کنم و بعد کپی کنم تو بلاگفا...کلا فعلا موقتا اونجام تا ببینم جای بهتری هست یا نه...پرشین بلاگ خیلی سرعتش کم بود ساختم و بعد حذف کردم
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 21:03
خصوصی
الناز مامان طاها
19 بهمن 92 21:41
موفق باشي دوست خوبم،خصوصي هم داري
مامان شادی
پاسخ
گلم خیلی خوشحال شد برات
مائده
19 بهمن 92 22:04
مبارکه ه ه ه ه عزیز دلم
زینب مامان آرتین
20 بهمن 92 1:44
بازم یه پست خوشمزه.من بیشتر دستورات غذاتو درست میکنم.ممنون که مینویسی
مامان شادی
پاسخ
نوش جونتون عزیزم
مامی یلدا و سروش
20 بهمن 92 7:37
آفرین مامان شادی گل. بسیخوشحالم کردی. لطفا آدرست رو بذار که زودتر لینکت کنیم. در ضمن شکسته نفسی میکنی خواهر کارهات بسی زیباست. موفق باشی عزیزم
مامان شادی
پاسخ
نه خوب هنوز خیلی کار داره تا به ایده آل برسه..چشم بزودی خبرتون میکنم
شادی
20 بهمن 92 8:09
سلام. به به مبارکه. از این به بعد همش از دستپخت مامان شادی می خوریم. کار خوبی کردی شادی جان. راستش من قصد داشتم بعد از کنکور بهت پیشنهاد بدم با هم یک وبلاگ آشپزی راه اندازی کنیم. حالا قسمت نشد. منتظر افتتاح وبلاگ جدید هستیم. راستی در مراسم افتتاحیه از این لازانیا قراره بخوریم عایا؟؟؟
مامان شادی
پاسخ
قربون شادی عزیزم بشم من..وب من و شما نداره...اخه شما انقدر کدبانویی که من چیزی برای ابراز کردن ندارم...در خدمتم عزیزم...میتونیم علاوه بر وب خودمون وب مشترک هم داشته باشیم...
مامان سهند و سپهر
20 بهمن 92 8:18
سلام عزیزم خوبی؟ مبارکه مبارک منتظرت هستیم شادی جون . بیای با آدرس جدید باز هم هنری دیگر از شادی هنرمند این دیگه چقدر خوشگله به به زودتر دستورشو بذار برامون بوسسسسسسس
مامان شادی
پاسخ
چشم عزیز دلم ...دارم کم کم انتقال میدم
زهره(مامان فاطمه)
20 بهمن 92 8:27
هرکجامیری وهرکجاهستی شاد باشی من فقط میخوام تو روهرروز حس کنم عزیزم منتظر آدرس جدیدت هستم
مامان شادی
پاسخ
گلم هستم هم اینجا و هم اونجا
مامان فرخنده
20 بهمن 92 10:14
مباركه مباركه عزيزم خوب كاري كردي كه داري وبلاگ آشپزي درست ميكني نه تنها براي گلهاي خودتت به يادگار ميمونه من هم به مليسا ميگم هر موقع بزرگ شد از دستورهاي آشپزي تو درست كنه چون از يك همشهري هنرمند و دوست داشتني اين همه هنر در مياد خيلي خوشحال شدم وبي صبرانه منتظر وبلاگ جديدت هستم اينههههههههههههههههههههههههههه همشهري من
مامان شادی
پاسخ
فدای فرخنده نازنین و ملیسای خوشگلم بشم
مهسا مامان نویان
20 بهمن 92 10:53
مبااااارررررررررررررکهههههههههههههههههههه شادی جونم آخ جون از این به بعد هر شب یه غذای جدید با سلیقه عالی شادی جونم میپزیم هووووورررررررررررررررررررررررررررررررااااااااا خیلی کار خوبی کردی
مامان شادی
پاسخ
فدات گلم
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 بهمن 92 12:44
مبااااااااااااااااااااااااااارکههههههههه...زودتر آدرسشو بذار تا با افتخار تو لینکای آشپزخونمون بذاریمش انشاالله یه روزی برسه وقت نکنی سفارش جدید بگیری
مامان شادی
پاسخ
قربونت عزیزم..فکر نکنم به اون مراحل برسیم...ولی ارزو بر ما عیب نیست
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 بهمن 92 12:46
منم اون بلوگفا که گفتم بایگانی کردم واسه دخترم البته یکی از دوستام هم زحمت کپی و صفحه بندی هر دستور رو تو ورد داره میکشه...خیلی خوبه که کدبانوگریتو برای بچه هات به ارث میذاری تازه من توی دفتر همه نکات و فوت های آشزی رو از مادرشوهرم میپرسم و مینویسم
مامان شادی
پاسخ
خیلی خوبه عزیزم..ولی تو دفتر بعد مدتی همه خراب میشه ..مامانم چند تا نسخه دستور اشپزی که دستی نوشته داره گذاشته لای کتاب رزا منتظمی...به مرور زمان خراب شده..فکر کنم یه روزی موریانه عهدنامه رو بخوره
الناز مامان طاها
20 بهمن 92 14:38
سلام دوستم،خبري از فاطمه جون نداري
مامان شادی
پاسخ
فکر می کنم 2 روز پیش برام نظر گذاشته بود..من هم بهش سر میزنم میدونم شنبه امتحان داشت و قرار بود بعد امتحانش بیاد آپ کنه
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 بهمن 92 14:50
آره با یخ شکن رفتم ولی کمی کنده مدلش...چینیه
مامان شادی
پاسخ
برای دانلودش نیاز به یخ شکن نیست...فقط واسه دیدن عکسها گفتم یخ شکن ببر با خودت
مامانه کیاناوهانا
20 بهمن 92 14:52
افرین شادی جون خیلی کار خوبی کردی... فکر میکنم خیلی این دستورات اشپزی به کارمون بیاد ... امیدوارم موفق باشی دوستم... راستی در مورد اون خصوصی که برات گذاشتم اگر صلاح میدونی مطلب رو برای سایر دوستان هم بزار ...
مامان شادی
پاسخ
البته کارهام که خیلی ایراد دارن...در حد یه تجربه است فعلا
مهدیه
20 بهمن 92 20:43
استقبال می کنیم! ما کلا از پستای خوشمزه تون استقبال می کنیم!!!!!!!!!!
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
ساناز
20 بهمن 92 22:43
مباركه مباركـــــــــــ
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پارساجونی
20 بهمن 92 22:59
سلام عزیزم ماکه از اول گفتیم شادی شف برازندتونه بی صبرانه منتظره دستورای خوشمزتیم دوست جونم
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هيراد
21 بهمن 92 14:37
عاليـــــــــــــــــــــــــــه مامان شادي
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 بهمن 92 16:23
عالیه خیلی کد بانویی شادی جووون