تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

تغییر فونت

1392/4/15 15:11
نویسنده : مامان شادی
601 بازدید
اشتراک گذاری

فونت رو تغییر دادم...برای مدتی به این فونت مینویسم...چطور شده دوستان؟آماده شنیدن نظراتون هستم

 

                                                       

 

پ ن:با تشکر از دخملی شکلک

پ ن 2:از من به شما نصیحت میخواهید فونت عوض کنید فونتی که نوشته هاش کلفت باشه انتخاب کنید

 چون تو کار که میره خیلی ریز میشه..من کلی کد دادم و هی قاب رو ویرایش کردم آخرش به این رضایت

دادم...بقیه که خوشگلتر بودن خیلی ریز میشدن و اصلا نمیشد نوشته ها رو خوند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

متین مامی ایلیا
15 تیر 92 16:41
سلام شادی جون خوبی؟

تغیرات وبلاگت مبارک خیلی خوشگل شده عزیزم

راستی یه سوال داشتم، چرا نظرات و تایید نمیکنی دوست جون؟ البته ببخشیدا


دوست جونم بعضی کامنتها تایید ندارن...فقط پاسخ و حذف داره که من پاسخ میدم...معلوم نمیشه؟
متین مامی ایلیا
16 تیر 92 11:15
سلام شادی جون

نی نی های خوشملت خوبن؟

عزیزم تو وبت هیچ نظری نشون داده نمیشه

تو منوی کاربری قسمت ارتباطات تو قسمت نظرات تایید نشده سه تا گزینه هست که میتونی پاسخ بدی بعد تایید کنی یا حذف کنی
شایدم تو ویرایش قالبت دست بردی اینجوری شده و نظرات و نشون نمیده خودتم یه نگاه به وبت بنداز، یه وقتایی کد توی اسکریپتها زیاد باشه یا ویرایش قالب دستکاری بشه این اتفاقا میافته

درستش کردم گلم...مرسی از اینکه دقت کردی و یادم دادی