تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

کتاب تینا (فرانکلین لاک پشت کوچولو)

1392/9/5 10:40
نویسنده : مامان شادی
729 بازدید
اشتراک گذاری

 

این كتاب مصور و رنگی داستان دیگری از داستان‌های فرانكلین ـ بچه لاك پشت ـ برای گروه سنی "الف "و

"ب "بازگو می‌شود.

گاهی کتاب سن و سال نمی شناسه..این سری کتابها رو خودم خیلی دوست دارم..یک جلدش رو از

طرف خانه دوست (خانه کودکی که تینا اونجا پیش دبستانی میرفت ) به عنوان جایزه روز نمایشگاه

نقاشی و فارغ التحصیلی تینا از خانه دوست به همراه دو جلد کتاب نفیس که حاصل کارها و هنرهای تینا

بود و تو یه مجموعه دو جلدی گرد آوری شده بود بهش دادن..جلدهای بعدی رو خودم براش خریدم ..

کتابهای فرانکلین به بچه ها  یاد می ده  که اول توانایی هامون رو ببینیم و بعد مشکلاتمون رو بررسی

کنیم و کنجکاو باشیم و دنبال راه حل های مناسب بگردیم و داشته ها را در کنار نداشته ها ببینیم و

بدونیم که پشتکار لازمه و سعی بسیار.

کتاب فوق العاده ای هست حتما برای بچه ها بخونید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سهند و سپهر
5 آذر 92 10:50
چه لاکپشت با نمکیه ممنون از معرفی
مامان شادی
پاسخ
فدات گلم
مامان آیسو وآیسا
5 آذر 92 11:01
خصوصییییییییییییییییی دوست خوب ...گل ...مهربوووووووووووووونم
مامان شادی
پاسخ
چشم گلم
(زهره)مامان فاطمه
5 آذر 92 11:24
ممنون از معرفیت عزیزم
مامان مهرزاد جان
5 آذر 92 11:59
قربونت شم مامان مهربون آره ایمیلتون رسید دست گلتون درد نکنه فکر میکردم کامنت گذاشتم و تشکر کردم خیلی کمکم کرد مرسی
مامان شادی
پاسخ
اون روز که ایمیل کردم باتون بعدش با عجله رفتم دکتر نوبت داشتم ..دیگه اصلا نمیدونم رسیده بود بهتون یا نه حواس ندارم که
مامان آیسو وآیسا
5 آذر 92 12:02
خصوصی مهربووووووووووووووووووووووووون ارسال یه نظر تو وبت فکر کنم راحت سه دقیقه طول کشید... راستی شما قالب عوض کردی من وقتی وبتو باز میکنم....همون قالب قبلی میاد چررررررررراااااااااااااااااا میرم خونه خواهر شوهرم امروز از ظهر نیستم ببوس تینا ورایان عزیزمو
مامان شادی
پاسخ
خوش بگدره عزیزم ظاهرا قاتی کرده نی نی وبلاگ احتمالا سرعتت کمه من همون قالب نارنجی رو گذاشتم ولی ادامه مطلبم همون قبلی هست
مامان سهند و سپهر
5 آذر 92 12:51
بازم تغییر قالب ؟
مامان شادی
پاسخ
چه کنم بانو میگن وبم بالا نمیاد دیگه نمیدونم چیکارش کنم
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 13:06
OK HATMAN
مامان آیسو وآیسا
5 آذر 92 13:31
فکر کنم قاطی کرده نی نی وبلاگ
الناز مامان طاها
5 آذر 92 14:47
قالب نو مباركممنون از معرفي كتاب
مامان شادی
پاسخ
کشتم خودمو با قالب عوض کردن
مامان هيراد
5 آذر 92 16:22
ممنون از معرفي كتاب
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آذر 92 19:28
خصوصی داری عزیزم
مامان شادی
پاسخ
چشم عزیزم