تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

کتاب خوب !

1392/9/19 8:49
نویسنده : مامان شادی
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

مروري بر كتاب 

بدان كه پسرت تو را بيشتر از هركس و هرچيز ديگر در اين دنيا دوست خواهد داشت.

 گاهي از شدت عشق پسرت از خود بي خود مي شوي.

 فراموش نكن كه وقتي پسرت نوزاد است مدام به دنبال صورت تو مي گردد. هميشه همين طور

خواهدبود.

 هرچقدر مي تواني وقتت را با پسرت بگذران، اين كار به همان اندازه كه به نفع اوست به نفع خودت هم

هست.

برای توضیحات بیشتر روی عکس کلیک کنید.

 

 

 آموزه‌هاي اين كتاب از زمان تولد دختر تا زمان ازدواج او را در بر مي‌گيرد. رابطه هر مادري با دخترش قبل از

تولد شروع مي‌شود. در واقع از دوران كودكي خودِ مادر شروع مي‌شود. زيرا دوران كودكي مادر تعيين

مي‌كند كه چطور دوران كودكي دخترش را بسازد. به همين دليل بهتر است به منظور تربيت صحيح نسل

آينده، دختران امروز را به خوبي تربيت كنيم. از جمله آموزه‌هاي اين كتاب عبارتند از: «مادر دخترت باش نه

بهترين دوستش»، «براي شوهرت همسر خوبي باش چون تو هستي كه روابط آينده دخترت با شوهرش

را شكل مي‌دهي» يا «اين موضوع را در مظر داشته باش كه هدف تو اين نيست كه تا ابد مركز توجه و

علاقه دخترت باشي بلكه مي‌خواهي وظيفه مادري‌ات را خوب انجام بدهي» و ده‌ها آموزه زيباي ديگر.

 

 نوع بابا گونه این کتابها هم موجود هست در ضمن 

درسهای زندگی از پدر به پسر وهمینطور درسهای زندگی از پدر به دختر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

✿مامان علی خوشتیپ✿
19 آذر 92 9:13
"گاهی از شدت عشق پسرت از خود بی خود می شوی" لایک داره فراوووووووووووووووووون ممنون بابت معرفی این کتابها...دلم خواست بخونمشون
مامان شادی
پاسخ
قابلی نداشت گلم
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 9:19
خوشحالم که دوباره می نویسی. خیلی خوشحال
مامان شادی
پاسخ
دارم سعی میکنم یه جای بهتر برای نوشتن پیدا کنم و مطالبم رو انتقال بدم.ولی تا اون موقع به اینجا بسنده می کنیم.تو سایتهای ایرانی به نظرت کجا برای وبلاگ بهتره ؟هم امنیتی و همه جوره؟
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 9:25
چه کتابهای خوبی کاش بتونم پیدا کنم مرسی شادی جون
مامان شادی
پاسخ
پیدا میشه همچین کمیاب هم نیست
مامان آیسو وآیسا
19 آذر 92 10:45
مرسی از معرفی به جا و قشنگت....
مامان پارساجونی
19 آذر 92 12:09
چه کتابای خوبیچه پست خوبینمیدونی چقدر خوشحال شدم اومدم دیدم پست جدید گذاشتی یعنی در حقیقت ذوق مرگ شدماز صبح اصلا دلم نمیخواست بیام نت
مامان شادی
پاسخ
]چرا عزیز دلم..خوب من که اگه پست هم نزارم دوستهامو فراموش نمی کنم بهتون سر میزدم ..اگه یه خونه جدید یافتم کوچ میکنم اونجا و فقط به دوستانم آدرس میدم
(زهره)مامان فاطمه
20 آذر 92 8:52
ممنون بابت معرفی کتابهای خوب
مامان شادی
پاسخ
قابل دوست جونمو نداشت