تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

تغذیه مدرسه !

1392/9/19 9:02
نویسنده : مامان شادی
294 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از غذاهای مورد علاقه تینا برای بردن و خوردن در مدرسه این غذایی هست که با ساندویچ

ساز هر روز صبح ایکی ثانیه براش درست میکنم و میزارم تو ظرف غذاش با خودش میبره..و

خوشبختانه همیشه هم همشو میخوره..این واویشکا یا به قول مامان علی خوشتیپه تنبلی  

نیشخندیا به قول مامان دوقلوها بیژ بیژ  نیشخندرو که یادتونه؟ همون رو میزارم لای نون تست با یه ورق

پنیر پیتزا یا اگر هم نداشتم همینجوری واویشکای خالی میزارم تو دستگاه و سه سوته

تمومه..خوشمزه و راحت الحلقوم...تینا بهش میگه پیتزا مدرسه ای لبخند 

 

 

البته این یکی از تغذیه های مدرسه اش هست..علاوه بر این یه ساندویچ  کوکو یا کتلت از شب

قبل مونده و یا اگه هیچی نمونده باشه یه ساندویچ تخم مرغ + میوه معمولا نارنگی و بیسکوییت

و یه قمقمه آب هم با خودش میبره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

✿مامان علی خوشتیپ✿
19 آذر 92 9:12
این اسمش میشه تنبلی ویچ عاشق غذاهای ساده ولی خیلی خوشمزتم...و البته درکنار ظرفای خیلی خوشگلشون
مامان شادی
پاسخ
تنبلی ویچ هم خوبه
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 9:27
به به نوش جون تینا خانوم منم ساندویچ های ساندویچ میکر رو خیلیییی دوست دارم نوش جونش
مامان شادی
پاسخ
و نوش جون شما هم
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 10:37
میگم بیژ ویچ هم اسم قشنگیه ها ( با تقلب از روی دست مامان علی جون )
مامان شادی
پاسخ
هاهاهاهاآره اینم خوبه
مامان آیسو وآیسا
19 آذر 92 10:44
نوش جوووونت خاله جووونم
رها
19 آذر 92 10:49
شادی جون یه بارم نون پنیر و با باگت امتحان کن تو همین ساندویچ ساز سالم و راحت و
مامان شادی
پاسخ
درست میکنم عزیزم قبلا دستورش رو گذاشتم..توش کنجد هم میریزم این لینک رو ببین http://tinaryan.niniweblog.com/post144.php
مامان پارساجونی
19 آذر 92 12:16
به بهنوش جونِ عزیزخالهمام به اون میگیم بیژ بیژ
مامان شادی
پاسخ
جدا؟فکر می کردم بیژ بیژ من در آوردیه
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 13:34
خیلی ممنووووووونم شادی خانوم بیژ بیژ خیلی هم اسم رسمی ای هست خیلی ها رو دیدم که اینو میگن بهش . اتفاقا تعجب کردم هیشکی نمیگفت اینجا
مامان شادی
پاسخ
ببخشید گلم آخه خیلی خنده دار بود اسمش فکر کردم فقط تو خونه شما مرسومه
مامان پارساجونی
19 آذر 92 13:42
نه عزیزم واقعا بهش میگیم بیژبیژ !!!!! البته اگه با جیگر چرخکرده درست کنیم میگیم جغور بغور وااای دهنم آب افتاد!!!!که من معمولا جیگرو خرد میکنم وبهش میگیم خوراک جیگر
مامان شادی
پاسخ
نوش جون عزیزم
مامانه کیاناوهانا
20 آذر 92 8:49
سلام شادی جون از طریق وبلاگ عطرا جون با وبتون اشنا شدم اگر تمایل داشته باشین تبادل لینک کنیم .خوشحال می شم از اشناییتون...
مامان شادی
پاسخ
با افتخار لینکید عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
20 آذر 92 8:55
نوش جون تینا جون. منم بعضی شبا درست میکنم
مامان شادی
پاسخ
نوشجون شما