تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

معرفی دو کتاب برای بازی!

1392/9/21 21:31
نویسنده : مامان شادی
412 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب " بازی با کودک" نوشته "دکتر وندی اس.مسی و دکتر رانی کوهن لیدرمن"، شامل صد بازی برای

کودکان از بدو تولد تا یک سالگیست. به نظر من برای ماههای اول زندگی فسقلی ها، کتاب به درد

بخوریه.

 

 

 کتاب بعدی "140 بازی فکری برای بچه ها" نوشته "جکی سیلبرگ" برای  محدوده سنی  از تولد تا

سه سالگی   هم کتاب خوبیه.  اگه فقط یکیشو می خواین بخرین من دومی رو توصیه می کنم که تا سه

سالگی بتونین ازش استفاده کنین.

 

 

بازیهای خوبی با کوچولوهاتون داشته باشین.این ها رو داشته باشین تا بزودی با بازیهای جدید در

خدمتتون باشم.اینروزها کلی بازی کردیم که ایشالا بزودی دونه دونه میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الناز مامان طاها
21 آذر 92 23:38
كتاب دوم را خريداري كرديم،اصلا بهش نگاه هم نكرديمفرهنگ كتاب خوني رو رفتي
مامان شادی
پاسخ
ایشالا نی نی بعدی کتاب خونت میکنیم
خاله شیدا و روشا
22 آذر 92 0:07
سلام مامانی تینا و رایان مرسی از اینکه به وبلاگ ما سر زدید و برامون نظر گذاشتید شما وقتی کد رو کپی کردید و پیست کردید بگردید قسمت کد ها این قسمت رو پیدا کنید http://upload7.ir/images/91322808007924218474.png عکس تینا جون یا رایان جون رو آپلود کنید و آدرسی که بهتون میده رو بجای این قسمتی که من هایلایتش کردم بذرید کدهای پایینی هم همینطور,قسمتی که آدرس عکس رو داره رو پاک کنید و آدرس عکس خودتون رو بذارید
مامان شادی
پاسخ
یه دنیا ممنون از توضیحات کاملت عزیزم به نظر سخت میاد ولی سعی خودمو میکنم
الناز مامان طاها
22 آذر 92 0:37
بدو خصوصي
مامانه کیاناوهانا
22 آذر 92 0:47
خصوصی
مامان پارساجونی
22 آذر 92 10:09
خیلی هم خوب حتما بکارمان خواهد آمد
بافتنی یکی یدونه
22 آذر 92 10:27
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
(زهره)مامان فاطمه
24 آذر 92 8:44
خیلی خوبه رفیق شفیق بشرطی که بقول مامی طاها بخونیمش