تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

سبزی پلو با ماهی تیلا پیا!

1392/9/12 14:26
نویسنده : مامان شادی
4,240 بازدید
اشتراک گذاری

ناهار امروزم سبزی پلو با همون ماهی تیلا پیا که دیروز خریدم..برای رایان سبزی پلو رو با اب مرغ

به صورت کته دم کردم غذای رایان همیشه شل هست 

 

 

 اعتراف نوشت: در حین عکس گرفتن نهارم رو خوردم نیشخند این هم عکس غذای رایان 

 

 

شام شب یلدای امسالم معلوم شد..توضیحات بیشتر رو در ادمه مطلب بخونید..طرز طبخ ورژن

خودم قلب

پ ن :با تشکر از راحله مامان مانی جون برای معرفی این ماهیقلب

 پ ن 2:رایان غذاشو خورد ولی خدا صبرم بده با یه دختر بد ادای بد غذای ماهی نخور ..همه رو

ریش ریش کردم هیچی توش پیدا نیست بس که بافت گوشتش نرمه..باز هم .....عصبانی

من اللهالصابرین...مرا از توابین قرار بده

این ماهی بسیار خوش خوراک بود و گوشت نرم و لطیفی داشت ..گوشتش تو دهن آب می شد.

طرز پخت سبزی پلو که توضیحی نداره همه بلدید..توضیحی نمیدم

اما ماهی رو من روش رو سماق و گلپر مالیدم و کمی نمک و پودر سوخاری و مقداری هم آب

زعفرون بهش زدم گذاشتم مدتی بمونه تا مواد به خورد هم برن و توی ماهیتابه سرخش کردم.حتما

این ماهی رو امتحا کنید برای بچه ها خوردنش خیلی راحته و تیغ نداره و به دلیل بافت نرمش راحت

خورده میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیسو وآیسا
12 آذر 92 13:30
ای جووونم کدبانو خانومنزدیک بودم میومدم خونتون ناهار....آخه ناهار ندارییییییییییییییم
مامان شادی
پاسخ
آخ عزیزیییم میدونم پرستاری از یه نی نی مریض و بد حال خسته ات کرده ایکاش نزدیک بودی برات میاوردم ..البته الان دیگه فقط ته دیگ مونده
مامان سهند و سپهر
12 آذر 92 13:43
ههههههههی وایه من منم گرسنههههههههه جدی کاش میشد از توی مانیتور غذاها رو حداقل چشید فقط یه ذره
مامان شادی
پاسخ
ایشالا در آینده این هم شدنی خواهد شد
✿مامان علی خوشتیپ✿
12 آذر 92 14:06
من گرسنمهههههههههههههههههههه من هر ماهیی باشه میخورم...حتی اون قرمزای هفت سینو
مامان شادی
پاسخ
قرمزهای هفت سین رو خوب اومدی
مامان پارساجونی
12 آذر 92 14:25
تو که ما رو کشتوندی
مامان شادی
پاسخ
فدای شیمک کشتونده ی شما بشم..
مامان هيراد
12 آذر 92 15:23
تنها ماهي كه هيراد بدون اذيت كردن ميخوره منم به همه پيشنهاد ميكنم چون خوش خوراكه
مامان شادی
پاسخ
دقیقا خیلی خوش مزه است
الناز مامان طاها
12 آذر 92 15:58
حالا يه سوال اين ماهي واسه شماله يا جنوب يا نه اصلا وارداتيه
مامان شادی
پاسخ
مال شمال که نیست ولی واردتی هم نیست ..پس باید جنوبی باشه
الناز مامان طاها
12 آذر 92 16:03
حالا برو وب فاطمه جون كيك ببين ،بيا اينجا سبزي پلو با ماهي ببين،بعد از ني ني وبلاگ برو بيرون با يه كاسه ابگوشت رو به رو شواين است حال من حسرت به دل،امان از اين مريضي
مامان شادی
پاسخ
آبگوشت مامان پز خودش دنیا دنیا خوشمزگی است بانوی ظریف
راحله مامان مانی
12 آذر 92 20:15
خوشحالم که دوست داشتید. مانی هم خیلی دوست داره اما متاسفانه من هم بدلیل اینکه یکی مثل تینای شما تو خونه دارم نمی تونم ماهی غیر از ماهی سفید یا غزل آلا درست کنم. اما دهنم رو آب انداختی در اولین فرصت که امید ماموریته برم بخرم و درست کنم و با مانی با همدیگه بخوریم.
مامان شادی
پاسخ
وای اینکه خیلی از ماهی سفید خوشمزه تر بود؟امید دوست نداره؟
مامان آرتین
12 آذر 92 23:18
شادی جان از ظاهرش معلومه چقدر خوش مزه است
مامان شادی
پاسخ
خیلی خوب بود حتما برای ارتین جون درست کنین
(زهره)مامان فاطمه
13 آذر 92 12:52
من اصلا ماهی خور نیستم ولی به دلیل علاقه شدید همسر به ماهی خودش درست میکنه ماهم کنارش میخوریمراستی نمیدونم این ماهی این سمتها هم پیدا میشه یانه چون نوشتی هم نرمه هم بدونه تیغ بابه دل فاطمه است؟
مامان شادی
پاسخ
حتما خوشش میاد رایان دوست داشت-خیلی بافت نرمی داره-بو هم نداره-من از سوپرمارکت بصورت بسته بندی شده خریدم حتما پیدا میکنی