تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

خوشبختی یعنی....

1392/9/12 15:11
نویسنده : مامان شادی
287 بازدید
اشتراک گذاری


حالا که اینها را می‌‌نویسم یک سال بزرگتر شده‌ای

این را از دست‌هایت فهمیده‌ام، صبح‌ها که به مدرسه می‌‌رویم

این را از گفتگو‌های هر روزه‌مان فهمیده‌ام. تو با هزار سوالِ عجیب‌، من با هزار جوابِ عجیب‌تر 

این را از دویدنت فهمیده‌ام‌، روز‌هایی‌ که کم می‌‌آورم برای رسیدن بهِ رویای قشنگِ کودکی‌هایت

خوشبختی‌ همین است که از منظومه‌ی شمسی‌ شروع می‌کنیم و به اینکه بچه از کجا می‌‌آید می‌‌رسیم

خوشبختی‌ همین است که ناخن کوچک پایت را کوتاه می‌‌کنم و تو طوری نگاهم میکنی‌، انگار به ماهرترین

جراحِ دنیا

همین که شب به شب در آغوشِ هم جا می‌گیریم و پا به پایِ یک پلنگ به سادگی‌ دنیای صورتی‌مان

می‌خندیم

خوشبختی‌ همین است که من کنار مشق‌های تو می‌خوابم‌، تو کنارِ شعر‌های من

همین که خودت را در برقِ چشمان من قهرمان می‌‌بینی‌

همین که خودم را در قهرِ چشمانِ تو‌، باز مهربان می‌‌بینم

همین که سرت را در آغوشِ کسی‌ پنهان کنی‌ که سرش را میا‌ن موهای سیاهِ سیاهِ تو پنهان می‌کند تا

سینه‌اش را از عشق پر کند 

خوشبختی‌ یعنی‌ همین چند خط...

برای روز‌هایی‌ که دستت برای دستانِ من خیلی‌ بزرگتر از حالا شده‌اند

بیا شمع‌هایمان را تو فوت کن... بگذار تا سال‌های دورِ دور، کنار هم بچه بمانیم...

"نیکی‌ فیروزکوهی"

                          رد: فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

پ ن 1: نیکی جون یکی از دوستان عزیز مقیم نروژ من هستن .

پ ن 2: خیلی دوست داشتم این مطلب با عکسی از گلهای زندگیم همراه باشه اما چون میخواستم همه بخونن و رمز دارش

نکنم بدون عکس گذاشتمش.. دل خوانندگان خاموش را کمی دریابیم..یه همچین وبلاگنویس دل رحمی ام من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هيراد
12 آذر 92 15:19
عزيزم ، هميشه ثابت كردي كه وبلاگ نويس خوبي هستي مخصوصا از نوع دل رحمش
الناز مامان طاها
12 آذر 92 15:56
چه متن زيبايي و چه بانوي ديپلمات دل رحمي
مامان شادی
پاسخ
ممنون ظریف جون
مامان آیسو وآیسا
12 آذر 92 17:27
واقعا وبلاگ نویسسسسسسسسسسسسسی شما دوست مهربووونم...
راحله مامان مانی
12 آذر 92 20:04
عالی بود مثل همیشه با این انتخابهای فوق العاده
مامان شادی
پاسخ
قابلی نداشت دوست گلم
مامان پارساجونی
12 آذر 92 21:59
بانوی دیپلمات دل رحم خیلی خوشگل بود منتش منم یه دوست خوب داشتم اسمش زهرا فیروز کوهی بود که لیلی صداش میکردن خیلی وقته ازش خبر ندارم نکنه باهم خواهرن و رفتن اونور آب؟؟؟؟آخه یه همچین فامیلی خیلی کمه احتمالا همو بشناسن!!!!
مامان شادی
پاسخ
3 تا خواهرن نیکی -بیتا و سومی رو نمیشناسم-بیتا ایرانه و خواهر سوم دبی احتمالا خودشون باشن چون اصالتا مشهدی هستن
مامان آرتین
12 آذر 92 23:22
(زهره)مامان فاطمه
13 آذر 92 7:57
وای خدایا چقدر قشنگ بود اشک تو چشمام جمع شد اول صبحی به این فکر میکنم من چقدر خوشبختم وقدر این خوشبختی رو نمیدونم .خدایا شکرت بخاطر این خوشبختی هایی که بهمون دادی . واقعا زیبا وتاثیرگذار بود عزیزم. دوستاتم عینه خودت خوش ذوقن
مامان شادی
پاسخ
ایشون خانم دکتر روانشناس باذوق و خوش قلمی هستند ..نوشته هاشون رو دوست دارم ..این متن رو برای پسرش نوشتهخوشحالم که پسندیدی
مامان سهند و سپهر
13 آذر 92 9:22
زیبا و دلنشین بود ممنون
مامان شادی
پاسخ
قابلی نداشت عزیزم