تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

فاج انار!

1392/9/30 14:40
نویسنده : مامان شادی
506 بازدید
اشتراک گذاری

شکلات را به روش بن ماری ( دریک ظرف روی بخار آب در حال جوش) یا داخل مایکروفر آب می کنیم.

روی یک سینی کاغذ روغنی پهن میکنیم و انارهای دون شده رو روش میریزیم و میزاریم توی یخچال تا

خودشو بگیره..به همین سادگی...میتونید با قاشق دونه دونه بریزید و شکلاتهای اناری دونه ای داشته

باشید..

 


 

ایده رو از این عکس گرفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شبنم
30 آذر 92 14:28
شادی جونم، شادی عزیز و پرمهر نمی دونی چه ذوقی کردم با دیدن عکسایی که واسه لینک وبم گذاشتی..و از اون ها زیباتر توضیحات خودت در مورد این عکس ها.. " زنی در حال دعا، و لک لکی که داره آرزوی اون زن رو که یه بچه باشه، حمل می کنه".... از این باحال تر، کسی نمی تونست واسه وبلاگ من عکس یا شکل پیدا کنه. بهم ثابت شد که سلیقه و انتخاب های خوبت، فقط به آشپزی محدود نمی شه!....کلا خانم باسلیقه ای هستی. خوشحالم از آشنایی با دوست هایی مثل تو
مامان شادی
پاسخ
منم همینطور شبنم جون امشب که درازترین شب سال هست آرزویت را آرزو میکنم برایت
مامان هيراد
30 آذر 92 15:13
مرسي مامان شادي خِِِِِِِِِِِِيـــــــــــــــــــــــلي خوبي
(زهره)مامان فاطمه
30 آذر 92 15:27
یک قدم مانده با یلدا به شبی خاطره انگیز وبلند وگذر از دل تنگ،برگ ریزان وخزان، به سپیدی زمستان، واناری که دلش قصه یکرنگی هاست وامیدی به بزرگی خدا... عمرتان ، روزیــتــان یلدا باد
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک
الناز مامان طاها
30 آذر 92 15:56
كلا نذرت قبول منو كشتي،حالا هي بگو من كاكايو نميتونم بخورمولي شده بميرم ميرم ميخورميه همچين ادم شكم پرستي هستم من
مامان شادی
پاسخ
چرا نمی تونی بخوری؟
الناز مامان طاها
30 آذر 92 21:42
سريع ضربان قلبم ميره بالادكتر گفت نبايد بخوري،ولي امشب تيراميسو خوردمضربان قلبم يه ذره رفت بالا١٠٢تا ميزد
مامان شادی
پاسخ
ای وای چه بدپس حساسیت داری-فقط واسه شکلات اینطور میشه یا کلا چیزهای شیرین؟
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 1:06
"شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود." یلداتون مبارک دوست خوبم
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم شب خوبی داشته باشی
مامان پارسا جونی
1 دی 92 1:23
فدات شم عزیــــــــــــــــــزدلم چرا آخه ناراحت شم گلم من به حرفت گوش کردم و داشتم درس میخوندم که با خیاله راحتتر واسترس کمتر برم سر کلاس گلم از این به بعد واقعا شاید همینطوری کم کم بیام بهتون سر بزنم میبوسمت خودتو فرشته های نازتو ولی به هر حال برای داشتن آرامش بیشتر بهتر دیدم که اومدن به اینجا رو کمتر کنمیلداتون مبارک
مامان شادی
پاسخ
خدا رو شکر
مامان پارسا جونی
1 دی 92 2:00
سلام عزیزم میشه آدرس اون وبگذرو به منم بدیعایااااا
مامان شادی
پاسخ
اومدم پیشت گلم
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 9:42
خیلی خوشگله.توی آشپزی های مامانم هم سارا جون گذاشته بودن. راستی خوشمزه هم بود ؟ من ترجیح میدم جدا جدا بخورمشون گمونم نوش جونتون
مامان شادی
پاسخ
شکلات با همه چی خوشمزه است عزیزم
رها
1 دی 92 10:35