تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

نی نی وبلاگ تولدت مبارک!

1392/10/8 20:00
نویسنده : مامان شادی
992 بازدید
اشتراک گذاری


سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت

 

 

بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک میگوییم

        نی نی وبلاگ عزیز تولدسالگیت مبارک 

 

 

photofunny.net__final_170645566319_.jpg

 

 photofunny.net__final_170634339442_.jpg

 

 

                نی نی وبلاگ عزیزم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم تا همیشه

                 نگهبان خوبی برای حاطرات دلبندانم باشی .

 

 

photofunny.net__final_170622197672_.jpg

 

                     photofunny.net__final_170617662004_.jpg


امروز روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

photofunny.net__final_170642336121_.jpg

 

photofunny.net__final_170640726702_.jpg

 

 

سعی کردم برای تولد نی نی وبلاگ با توجه به آرم نی نی وبلاگ  یه غذایی درست کنم

و دوستان عزیزی که در روزجشن به من سر میزنن پذیرایی بشن..پاستا همبرگر نوش

جونتون دوستای عزیزمماچ 

 

 

dsc08816.jpg

 

 

 

dsc08817.jpg

            

       dsc08840.jpgdsc08841.jpg          

 

 

 

dsc08823.jpg

 

  سالاد الویه هم درست کردم و با کمک و پیشنهادات تینا تزیینش کردم 

 

dsc08851.jpg

                 

      اولش دماغ نداشت تینا گیر داد رفت واسش دماغ درست کرد 

 

dsc08858.jpg

 

دوستای عزیزم جشن زیبایی به کمک و همکاری گروه هنرمندی از مامانهای مهربون و

هوادار نی نی وبلاگ در این وبلاگ به مناسبت تولد سه سالگی نی نی وبلاگ برگزار

شده با اومدنتون به جشن خوشحالمون کنین تا روز خوبی رو دور هم داشته باشیم..اگر

هم دوست داشتید میتونید غذا ها یا دسرها /کاردستی و عکس خودتون رو در قسمت

نظرات برامون بنویسید تا با نام خودتون در وبلاگ درج بشه..مطمینا مامانهای باسلیقه ی

دوستدار نی نی وبلاگ بسیارندقلب

 

            

 

پ ن 1: با تشکر از مامان دوقلوها و مامان علی خوش تیپه که من رو برای همکاری در

گروه خوبشون لایق دونستن...تمام سعیم رو کردم که  وظیفه ام رو به خوبی انجام

بدم..انشالله که کمکی بوده باشم.

پ ن 2: الویه ای که درست کردم تنها الویه ای بود که تینا خورد حتی الویه باربی/

خارپشت/کفش/توپی و مدلهای دیگری که به مناسبت تولدهاش و توی مهمونیها

درست می کردم رو هیچوقت نخورد..با این شدیدا ارتباط برقرار کرده بود و می گفت اون

دختره منم و اون پسره داداشه..برای شام که الویه رو گذاشتم روی میز اومد دید که

پدرش از سمت اون پسره الویه کشیده و داره اونو می خوره..به باباش با ناراحتی گفت:

بابا چرا منو نخوردی؟؟ناراحت باباش بوسیدش و گفت :چون تو خوشگل بودی دلم نیومد

بخورمتقلب و تینا خندید.لبخند 

      قلبلبخند و شادیت را با دنیا عوض نمیکنم دختر بهارمقلب 

 

 پ ن 3:طرز تهیه همبرگرورژن من رو در این پست ببینید.

 

پ ن 4:کارت پستالهای تبریک تولد رو هم خودم درست کردم.

 

پ ن 5:جشن تولد نی نی وبلاگ 10 دی ماه هست اما به دلیل مصادف شدن با

وفات حضرت محمد(ص)زودتر برگزار شد 


            totalgifs.com happy-birthday gif gif 05.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان علی خوشتیپ
8 دی 92 19:25
شادی جون...وفات پیامبر
مامان شادی
پاسخ
ای وای 12 هم شهادت امام رضاست الان اصلاح می کنم
مامان محمد و ساقی
8 دی 92 19:32
سلام خوبین؟ خسته نباشید چه پست خوشگلی گذاشتین تولد نی نی وبلاگ رو اینجا هم تبریک میگم
مامان شادی
پاسخ
ممنون گلم شما هم خسته نباشی
مامان سهند و سپهر
8 دی 92 19:58
مبارکه مباااااااااااااارک خیلی خوشگله پستت مامانی هنرمندددددددددد دوستت دارم شادی جونم. رایان گلی چطوره ؟ تب داره یا نه ؟
مامان شادی
پاسخ
کمی بدنش گرمه از ترسم درجه نزاشتم براش ولی داروهاشو 4 ساعته میدم امشب خدا به خیر کنه
متین مامی ایلیا
8 دی 92 20:02
اِوااااااااااااااا باورت میشه من از فروردین 90 تو نی نی وبلاگ وب درست کردم ولی همیشه تولدش و فراموش میکنم اما همینجا میگم تولدش مبارک اگه نبود من این همه دوست خوب از جمله خودت که خیلی دوستت دارم و کجا پیدا میکردم تزئیناتتم مثل همیشه عاااااااااااااااااالی کلا فکر کنم هنر تو ذاتته راستی تو اون یکی جا توی گیله خوراک اگه عضو نیستی حتما عضو شو، همه کسایی که هستن عاشق غذا و تزئینات غذا هستن کلی از هنرت استقبال میشه اولیش خود من [قلب الان میخوام یه پست با حال بزارم با عکس خواهر شوهرام رمزش و خصوصی برات میزارم
مامان شادی
پاسخ
اونجا عضو بودم عزیزم 2 سال پیش با جناب ادمین محترمش داشتم 4 کلمه حرف حساب میزدم یهو منو بلاک کرد مرده شور برده با همه دعوا داشت..منم رفتم تو یه گروه دیگه عضو شدم عرفانه جون مدیرشه که با داداشش می چرخونه گروه رو خیلی هم مودب و با شخصیت هستنن..]منتظر پستت هستم
نیلوفر
8 دی 92 20:23
سلام دوست عزیز من منتظر جوابتون هستم
مامان شادی
پاسخ
اومدم پیشتون عزیزم
متین مامی ایلیا
8 دی 92 20:55
خصوصی
الناز مامان طاها
8 دی 92 20:55
مباركه ني ني جون،بابا ميگفتي دست خالي نميومديمعكسها واسه من لود نميشه بانوشد ما هم ميام تولد
مامان شادی
پاسخ
لینک گذاشتم به وبشون سر بزن گلم..چرا عکسها باز نمی شه؟
متین مامی ایلیا
8 دی 92 21:11
] من فقط دوست داشتم غذا تزئین کنم عکس بفرستم همین، وگرنه وب ودمم به زور اپ میکنم از تزئین ماکارونی با همبرگر که درست کردی خوشم اومد، توی ماکارونی موادشم ریختی یا فقط با سس قرمزش کردی؟ خیلی با حال شده
مامان شادی
پاسخ
تولد اصلی دو روز دیگه است گلم درست کن میزاریم تو وب-سس گوجه درست ککردم دیگه واویشکا نداشت
متین مامی ایلیا
9 دی 92 0:55
سلام شادی نگران رایان شدم الهی قربونش برم بچم داره درد میکشه
مامان شادی
پاسخ
دیشب پدرم در اومد متین-تا 6 صبح بیدار بودم بالا سرش-بعدش هم تینا رو راهی کردم-الان اگه بشه میخوام کمی بخوابم
نیلوفر
9 دی 92 2:18
سلام شادی جون .افرین به شما معلومه خانم هنرمندی هستید.چقدر خوب که میتونم کلی ازتون ایده بگیرم
مامان شادی
پاسخ
هنرمند که نیستم عزیزم ولی سعی میکنم که باشم
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 7:52
سلام عزیزم رایان گلی چطوره ؟ دیشب تونستی بخوابی؟ امیدوارم دیگه امروز بهبود پیدا کرده باشه گل پسر. ببوسش
مامان شادی
پاسخ
دیشب که اصلا نخوابیدم...چند بار پاشویه کردمش تا 6 صبح تبش قطع شد..تینا رو که فرستادم مدرسه کمی خوابیدم تا الان...دیگه پاشدم که ناهار اماده کنم ولی خوابم میاد
محبوبه مامان الینا
9 دی 92 9:36
بسیار زیبا و خوش سلیقهخیییییییییلی خوشم اومد گوشواره نی نی دختر رو الویه رو عششششششششق است
مامان شادی
پاسخ
قربون شما ممنون
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 10:22
خصوصی
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم از دلگرمی هات..اون هم وظیفه بود
(زهره)مامان فاطمه
9 دی 92 10:37
سلام عزیزم خوبی رایان جونم خوبه تو جوابات متوجه شدم تب کرده ایشااله که الان دیگه خوبه خوبه .مبارک باشه عزیزم ماکه خبردار نشدیم تولد نی نی وبلاگو اول فکر کردم تولد عضویت خودته بعد متوجه شده خلاصه ایشااله 100ساله شه.غذاهات که طبق معمول عالیه عزیزم انقدر دلم سالاد اولویه میخواد
مامان شادی
پاسخ
امروز دیگه اگه خد بخواد دارم 6 ساعته استامینوفن میدم..ایشالا دیگه تموم می شه امروز...ممنون از لطفی که به من داری عزیزمایکاش یه امکاناتی وجود داشت میشد طعم غذا ها رو جداقل چشید از راه مجازی...مخصوصا برای من شکمو از واجباته
مامان پارساجونی
9 دی 92 11:54
تولد نی نی وبلاگ رو به دوست هنرمندم تبریک میگم از از نی نی وبلاگ متشکریم بخاطر جمع کردن ما مامانا دور هم وهمینطور پیدا کردن دوستای خوبی مثل شما عزیزم
مامان شادی
پاسخ
من هم از پیدا کردن دوستای خوبی مثل شما خوشحام فاطمه جون
مامان آیسو وآیسا
9 دی 92 12:09
دستت درد نکنه شادی عزیزززززززززززز اصلا نمیدونستم تولد نی نی وبلاگ کی هست عالی بود الویه و پاستا برا عزیزهای خاله
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم به وبلاگ خودشون هم سر بزنید تبریک بگید لینک گذاشتم
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 12:36
بازهم هر جوری که خودت صلاح می دونی و راحتی عزیزم. من به تصمیمت احترام می ذارم.بوسسس
مامان شادی
پاسخ
قسمتی از کامنتت رو پاک کردم گلم ..ممنون که درک می کنی
مهسا مامان نورا
10 دی 92 15:09
عزیزم دستت درد نکنه من که باز سالروز نی نی وبلاگ رو یادم رفت فدای تو
مامان شادی
پاسخ
عزیزم شما با نورا جون کلی گرفتاری داشتی -ایشالا که بهتر شده باشه
مامان هيراد
10 دی 92 16:57
سلام عزيزم مبارك باشه
مامان شادی
پاسخ
مبارک همگی
مهسا مامان نورا
10 دی 92 17:42
عزیزم بابا راست گفته آخه تو به این خوشکلی مامان درست کرده دلش نیموده تور و بخوره دیگه
مامان شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
10 دی 92 17:50
نمیدونم یه پیام گذاشتم به دستت رسید یانه بابت یه عذرخواهی بود که بهت بدهکار بودم اول اینکه دلم نیمومد با این همه مشغله که داشتم و دارم سالروز نی نی وبلاگ رو تو وبم ثبت نکنم نورا خوابید و منم دست به کا رشدم دوم اینکه یه کوچولو تنبلی کردم و بدون اجاز ه دو تا ا زپستالهای شما رو بدون کردم امیدوارم راضی باشی و من ور ببخشی میدونم باید از قبل اجازه میگرفتم اما فرصت نشد چون نورا خواب بود و ترسیدم بیدارشه و نتونم این پست رو بزارم.ببخش من رو.البته اگر دوست داری من رو اینجور یکنچکار کنم خوشم اومد دیگه از بس خوش سلیقه ا ی هنرمند دوست من
مامان شادی
پاسخ
سلام عزیزم این چه حرفیه..ما هم گذاشتیم که دوستان اطلاع رسانی کنن راستی کارت پستال اول که گذاشتی کار من نیست مال یه مامان با سلیقه دیگه است ولی بقیه کار منه امیدوارم نورا جون هم دیگه خوب شده باشه و این ویروسهای لعنتی از تنش رفته باشن بیرون
رها
11 دی 92 15:39
وااااااااااااااای شادی جون خیلی باحالی چه قد خوشگل شدن اینا ای ول تیناام راس میگه خب ، اونا از کجا نفس بکشن عاااااالی منم تولد نی نی وبلاگ و تبریک میگم
مامان شادی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
مامان آنی
19 دی 92 6:30
سلام شادی جون امروز صبح اتفاقی با وبلاگت اشنا شدم خیلی وبلاگ جالب و خوشمزه خوشدلیداری خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم البته من با اجازت لینکت کردم
مامان شادی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدید