تینا جونتینا جون، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
رایان جونرایان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهار ღ پسر تابستان

کتابهای تینا (11) مجله

1392/8/14 12:40
نویسنده : مامان شادی
221 بازدید
اشتراک گذاری

مجلات نبات کوچولو که رده بندی سنی دارن و ماهانه چاپ میشن خیلی دوست داری

 

 

نبات کوچولو در سه رده سنی 3 تا 6، 6تا 8 و 8 تا 12 سال، اول هر ماه در روزنامه فروشیها

 


* در این مجلات با دنیایی از شعر، داستان،‌سرگرمی، بازی، کاردستی، دانستنی های علمی، معماها و

بازی فکری و... رو به رو میشوید.

* مجلهای زیبا و خاص با قطع و کیفیتی منحصر به فرد که با یک بار مطالعهی آن به متفاوت بودن آن پی

خواهید برد.

مجله بعدی "مجله دوست "هست که با اینکه دیگه به دردت نمیخوره ولی هر وقت از جلوی

کیوسک ها رد میشیم می گی برات بخرم و به خونه نرسیده همشو میخونی

 

 

مجلات دیگه ای هم مثل "رشد " و "سروش" ماهانه از طرف مدرسه به شما داده میشه و گاهی

معلمها از توی اون بهتون تکلیف میدن که کار جالبیه به نظرم 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارساجونی
14 آبان 92 12:50
ماشالله شادی جون ترکوندی!!!!!!1روزه 11تا پستحالا ما برای کدومشون نظر بذاریم در این وقته ذیقالبته خیلی کاره خوبیه که از کتابخونه بچه هام تو وبلاگشون باشه اون با این اوضاع پسریخوردن و نابود کردن و میگمالبته الن اینطوری بعدا که بزرگ شه حتما به خودت رفته و کتابخون میشه نه کتاب خور


سلام عزیز دلم ممنون که به یادمی..گلم همین که هستی و سر میزنی خودش دنیا ارزشه برام من اون پستهای کتاب رو برای معرفی گذاشتم تا در اینده براشون خاطره بمونه چون خودم یادمه کتابهای خیلی ارزشمندی در بچگی داشتم به همراه مجله کیهان بچه ها که پدرم هر هفته برام میخرید و الان هیچ اثری از هیچکدومشون نیست.گفتم به یادگار براشون ثبت کنم اگه حوصله کنم از اسباب بازی هم میزارم براشون..ولی کتاب راحتتر بود چون عکسش تو گوگل بود و نیازی به آپلود کردن نبود..همین که لطف کردی و اومدی خودش محبتت رو میرسونه نیازی نیست برای همه کامنت بزاری گلم
مامان سهند و سپهر
15 آبان 92 10:37
سلام عزيزم .
خوبي؟ سلامتي ايشالا ؟
تينا و رايان گل چطورن؟ خيلي دلم براتون تنگ شده بود.
چند روزي سفر رفته بوديم .
خوشحالم از ديدار دوباره .
برم پست هاي جديدتونو ببينم


پستها کتابیه فقط خخخخخ
مامان آرتین
15 آبان 92 23:51
ممنون از معرفی های خوبت و البته توضیح های دقیقت